بدترین گزینه های غذایی برای صبحانه

© Depositphotos.com / LiSa_16Здоровый плотный завтрак
Здоровый плотный завтрак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
متخصص تغذیه غذا های را نام برد که هنگام کاهش وزن هرگز نباید صبحانه خورده شوند.
به گزارش اسپوتنیک، لورا بوراک، متخصص تغذیه آمریکایی در مقاله‌ی برای پارتل Eat This, Not That می‌نویسد: غذاهای شیرین برای صبحانه بدترین گزینه برای کاهش وزن است.
به گفته بوراک، در حین کاهش وزن، نه تنها به فعالیت بدنی، بلکه به آنچه برای صبحانه می خورید نیز توجه داشته باشید و مصرف غذاهایی را که فوایدی برای سلامتی ندارند، محدود کنید. به ویژه در مبارزه با اضافه وزن بهتر است از شیرینی جات صرف نظر کنید.
این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: بدترین صبحانه پونچیک یا دونات شیرین است.
دونات ها یکی از گزینه های صبحانه است که به دلیل عجله داشتن و راحت بدست آوردن آنها در مسیر دفتر یا محل کار بیشتر ترجیح داده می شود.
متخصص می‌گوید که دونات ها مملو از قندهای تصفیه شده، چربی های ترانس، روغن هیدروژنه و آرد سفید فرآوری شده اند که از نظر فواید تغذیه ای برای بدن مناسب نیست.
بوراک گفت: "غذایی که عمدتاً شکر است و اول صبح خورده می‌شود، می‌تواند بر قند خون، گرسنگی و میل به غذا در بقیه روز تأثیر بگذارد.
متخصص به کسانی که ترک خوردن شیرینی در صبح برایشان سخت است توصیه کرد، غذاهای غنی از پروتئین را به صبحانه اضافه کنند. پروتئین ها می توانند به تثبیت قند خون تا وعده غذایی بعدی کمک کنند.
بوراک در پاین می‌گوید، یک صبحانه سالم به بزرگسالان و همچنین به کودکان کمک می کند تا در طول روز بهترین کار را انجام دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала