Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه باشگاهی که بیشتر از بارسا به لوا نیاز دارند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
در اروپا فعلا سه باشگاهی هستند که بیشتر از بارسلونا به روبرت لواندوفسکی ستاره پولندی فوتبال نیاز دارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که گزارش شده که روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ در تابستان امسال از این تیم جدا می‌شود، برخی از رسانه‌ها او را اخیراً به باشگاه بارسلونا پیوند داده‌اند. این در حالی است که مُهاجم پولندی هنوز قرارداد فعلی‌اش را با بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می‌رسد، تمدید نکرده است.
لواندوفسکی در واقع گام دیگری در مسیر درست برای بارسلونا خواهد بود. با این حال این سوال همچنان وجود دارد: "آیا بارسلونا واقعا به او نیاز دارد؟"
کاتالان‌ها در جنوری با بازیکنانی مانند فران تورس، پیر امریک اوبامیانگ و آداما ترائوره ​​(قرضی) قرارداد امضا کردند و از آن زمان تاکنون فوتبال درخشانی را از این ستاره‌ها به دست آورده‌اند.
اوبامیانگ در 12 بازی 9 بار گل‌زنی کرده ضمن این‌که یک پاس گل نیز فرستاده است و به نظر می‌رسد مرد اصلی خط حمله باشد. تورس در 15 بازی 6 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده و در حال تبدیل شدن به بازیکن مهمی در خط مقدم است.
شماره 1: منچسترسیتی
منچسترسیتی تابستان گذشته راه خود را از سرخیو آگوئرو جدا کرد اما هنوز نتوانسته جای او را در ورزشگاه اتحاد بگیرد.
پپ گواردیولا تلاش زیادی کرد تا هری کین را جذب کند اما تاتنهام از ارزیابی 150 میلیون پوندی خود برای مهاجم انگلیسی کوتاهی نکرد.
در حال حاضر تنها مهاجم شناخته شده سیتی گابریل ژسوس است. او در این فصل در 30 بازی 6 گل و 9 پاس گل به ثمر رسانده است.
در حال حاضر، تنها مهاجم شناخته شده منچسترسیتی در این فصل، گابریل ژسوس است و این بازیکن برزیلی در 30 بازی در تمامی رقابت‌ها تنها 6 گل و 9 پاس گل داده است.
از این رو، لواندوفسکی می‌تواند مکمل خوبی برای سیتی باشد. به عنوان یک مزیت اضافی، این بازیکن پولندی پیش از این در بایرن مونیخ زیر نظر پپ گواردیولا بازی کرده است.
شماره 2: منچستریونایتد
یونایتد نیز مانند همشهری‌اش سیتی به یک مهاجم نیاز دارد. کریستیانو رونالدو تنها مهاجم روی فُرم در باشگاه است، اما او در حال حاضر 37 سال سن دارد.
ادینسون کاوانی دیگر کهنه سرباز باشگاه قرار است تابستان امسال یونایتد را ترک کند. امثال مارکوس رشفورد جلوی دروازه ضعیف بوده است. آنتونی مارسیال به صورت قرضی با میسون گرین‌وود که در حال حاضر توسط باشگاه محروم شده، به میدان می‌رود.
لواندوفسکی بدون شک بازیکن خوبی برای منچستریونایتد خواهد بود، زیرا توانایی گلزنی او می‌تواند به باشگاه کمک کند تا ثروت خود را تغییر دهد.
شماره :3 چلسی
قهرمان اروپا در این فصل با مشکلات گلزنی نیز مواجه بوده است.
خرید رکورددار باشگاه آنها روملو لوکاکو (97.5 میلیون پوند) کمتر از انتظارها ظاهر شده است.
مهاجم سابق اینترمیلان تنها 12 بار در تمام فصل گلزنی کرده است. تیمو ورنر شریک او در خط حمله نیز در مقابل دروازه با 7 ضربه در تمام فصل مشکل داشته است.
چلسی مقصدی هیجان‌انگیز برای لواندوفسکی خواهد بود، جایی‌که توماس توخل می‌تواند با مهاجمی که می‌داند چگونه دروازه را پیدا کند، انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала