Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فروش تکت بازی زنان بارسا – وولفسبورگ تنها در 24 ساعت + عکس

CC0 / Unsplash / Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona
Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا رسما تأیید کرد که تکت دیدار با وولفسبورگ در لیگ قهرمانان زنان، ظرف 24 ساعت به فروش رسیدها است.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال بارسلونا تایید می‌کند که تمامی تکت‌های موجود برای تماشای بازی این تیم برابر وولفسبورگ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان مقابل در اواخر اپریل؛ ظرف 24 ساعت فروخته شده است.
این باشگاه اعلام کرد که 50.000 چوکی که در اختیار اعضا قرار داده شده بود، روز دوشنبه قبل از این‌که تا بعد از ظهر سه‌شنبه به فروش عمومی گذاشته شود، فروخته شد.
پیروزی بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید در ماه گذشته با حضور 91.553 هوادار در نیوکمپ، رکورد جدیدی برای بالاترین تعداد تماشاگر در فوتبال زنان را به ثبت رساند.

بارسلونا در بیانیه‌ای در سایت باشگاه گفت: "بارسا زنان دوباره در روز 22 اپریل در نیوکمپ در اولین بازی لیگ قهرمانان زنان مقابل وولفسبورگ بازی خواهد کرد و بار دیگر از حمایت بی‌قید و شرط بارسا برخوردار خواهد شد. به طور دسته جمعی یک جشن بزرگ در استادیوم برای همراهی تیم جاناتان گیرالدز در راه رسیدن به فینال در تورین در 21 می برگزار خواهد شد. در کمتر از 24 ساعت، تکت‌هایی که در اختیار اعضا و عموم مردم قرار گرفته بود، به دلیل فوران تقاضا برای این مهمانی فروخته شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала