Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسیتی - اتلتیکومادرید؛ جدال حساس پپ و ال‌چولو در اتحاد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
امشب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 2 دیدار پیگیری می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت 12:30 به وقت کابل آغاز می‌شود.
در مهمترین بازی منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس و پیشتاز کورس قهرمانی فصل جاری این رقابت‌ها میزبان اتلتیکومادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا خواهد بود.
منچستر سیتی - اتلتیکو مادرید
منچستر سیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر صفر اسپورتینگ لیسبون را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
شاگردان گواردیولا پیش از دیدار با اتلتیکو مادرید در لیگ جزیره با نتیجه 2 بر صفر برنلی را شکست دادند. منچستری‌ها هم اکنون با 73 امتیاز صدرنشین لیگ برتر جزیره هستند.
اتلتیکو مادرید نیز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت، بازی رفت 2 تیم در مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما مادریدی‌ها با تک گل رنان لودی منچستریونایتد را در اولدترافورد، ورزشگاه خانگی شان شکست دادند و در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
اتلتیکو هم در آخرین بازی خود در لالیگا با نتیجه 4 بریک از سد آلاوز گذشت و هم اکنون با 57 امتیاز در جایگاه سوم جدول لالیگا قرار دارد.
سیتیزن‌ها در این فصل لیگ قهرمانان اروپا موفق شده اند 25 بار دروازه حریفان شان را باز کنند. در سوی مقابل نیز مادریدی‌ها فقط 9 بار موفق به گلزنی شده اند.
روبن دیاز مدافع پرتگالی سیتیزن‌ها و متئوس کونیا مهاجم برزیلی مادریدی‌ها نمی‌توانند تیم هایشان را در این دیدار همراهی کنند.
ترکیب احتمالی منچسترسیتی و اتلتیکو به شرح زیر است:
منچسترسیتی: ادرسون ، ژائو کانسلو ، لاپورت، استونز، زینچنکو، برناردو سیلوا، رودری، دی بروینه، محرز ، فودن و استرلینگ
اتلتیکو: اوبلاک – یورنته، ساویچ، فیلیپه، رینالدو ، لودی – کوکه ، کوندوگبیا، لمار – گریزمن ، فلیکس
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала