Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌صبرانه در انتظار پیوستن امباپه هستم!

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
مهاجم رئال مادرید، بی‌صبرانه در انتظار پیوستن مهاجم پاری‌سن‌جرمن به این باشگاه است.
به گزارش اسپوتنیک، کمتر از 2 ماه به اتمام قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌جرمن باقی مانده و بعد از آن به بازیکن آزادی تبدیل خواهد شد که می‌تواند آینده خود را انتخاب کند.
مهاجم رئال مادرید در خصوص علاقه اش به بازی در کنار کیلیان ام باپه صحبت کرده است. بنزما در این باره گفت:
"رابطه من با امباپه بسیار خوب است. چون ما همدیگر را می‌شناسیم و می‌دانیم که طرف مقابل قصد انجام چه کاری را دارد. اگر کنار هم بازی کنیم، تعداد گل های‌مان دو یا سه برابر خواهد شد. برای او پیش از بازی برگشت آرزوی موفقیت کردم."
مهاجم فرانسوی کهکشانی‌های مادرید در ادامه گفت:
"در حضور کیلیان، نقش و پست خودم در تیم ملی را به خوبی درک می کنم، هر دوی ما می توانیم تصمیم و حرکت بعدی یکدیگر را پیش بینی کنیم. مثلا هر دوی ما دوست داریم متمایل به چپ بازی کنیم اما هیچ وقت این کار را همزمان انجام نمی دهیم."
این بازیکن فرانسوی پیش از این بارها اعلام کرده بود که علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال دارد و حتی بعضی از رسانه‌های خبری مدعی شده بودند که این بازیکن پیش قراردادی را نیز با این باشگاه به امضا رسانده است.
در رئال مادرید همه مطمئن هستند که این انتقال انجام خواهد شد. همه از تلاش های فلورنتینو پرز برای جذب ام باپه باخبر هستند اما در این لحظه همان طور که خود ام باپه در مصاحبه اش گفت، هیچ قراردادی با هیچ باشگاهی امضا نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала