Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست توخل از چلسی؛ همه در سطح فوق العاده باشند + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی قبل از بازی با رئال مادرید از هواداران درخواست کرد که حضور پرشور داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک؛ توماس توخل سرمریب چلسی برای بازی مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از تماشاگران تیم‌اش خواست که حضور پرشور و بیشتری در استمفوردبریج داشته باشند.
در جریان شکست شوک آور 4-1 شنبه مقابل برنتفورد؛ جو ورزشگاه به دلخواه سرمربی نبود و این مرد آلمانی از همه کسانی که به بازی چهارشنبه شب می‌آیند خواست تا فوق العاده در "سطح برتر" باشند.

توخل گفت: "ما کاملا به آن (هوادار) نیاز داریم و باید در زمین بهتر باشیم، ما اولین کسی هستیم که به آن اعتراف می‌کنیم، اما نیاز داریم که تماشاگران بهتر باشند. ما به همه نیاز داریم که بهتر باشند، این یک مسابقه بزرگ است، یک چهارم نهایی و یک حریف بزرگ و یک موقعیت بزرگ است."

توخل در ادامه اضافه کرد: "معمولاً در بازی‌های عصر و مسابقات بزرگ در طول فصل که تماشاگران برگشته‌اند، چنین جوهایی داریم، مانند بازی‌های لیگ قهرمانان، از نظر جو و انرژی به ما فشار زیادی می‌دهد و ما به آن نیاز داریم و در این بازی‌ها بسیار مهم است. ما آن را در هر بازی خارج از خانه احساس می‌کنیم، وقتی در تورین، مالمو، سن پترزبورگ و لیل بازی می‌کنید، بسیار سخت است. بازی مقابل تماشاگران بسیار سخت‌تر است و هفته آینده در مادرید با آن روبرو خواهیم شد."

او از هواداران تیم‌اش خواست: "همه باید در سطح بالایی باشند، ما باید اولین کسی باشیم که جرقه را ایجاد می‌کنیم، اما همه باید فردا آماده حمایت باشند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала