روسیه: کی‌یف در حال آماده سازی جعلیات جدید با "اجساد غیرنظامیان" است

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель министерства обороны России генерал-майор Игорь Конашенков на брифинге об обстоятельствах крушения Ил-20 ВКС России у побережья Сирии
Официальный представитель министерства обороны России генерал-майор Игорь Конашенков на брифинге об обстоятельствах крушения Ил-20 ВКС России у побережья Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که کی‌یف در حال تهیه جعلی های جدید با "اجساد غیر نظامیان " است
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در حال فراهم سازی اقدامات تحریک آمیزی جدید برای متهم کردن نظامیان روسی به خشونت علیه غیرنظامیان است.
کانشنکوف گفت: "بر اساس اطلاعات تایید شده، در شامگاه 4 آپریل، در روستای موشون، در 23 کیلومتری شمال غربی کی‌یف، سربازان مرکز اصلی شماره 72 عملیات روانی اوکراین، فیلمبرداری صحنه‌ای دیگری از "اجساد غیرنظامیانی" که گویا در اثر اقدامات خشونت‌آمیز روسیه کشته شده‌اند، را برای انتشار بعدی از طریق رسانه های غربی انجام دادند.
وی افزود که نیروهای امنیتی اوکراین رویدادهای مشابهی را در سومی، کونوتوپ و دیگر شهرهای آن کشور ترتیب داده اند.
پیش از این، مقامات اوکراینی و رسانه‌ها ویدئویی را از شهر بوچا در اوکراین منتشر کردند که اجساد کشته‌شدگان در خیابان ها را نشان می داد.
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای ضمن تکذیب اتهامات کی‌یف درباره کشتار غیرنظامیان در بوچا اعلام کرد که عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده توسط این رژیم مبنی بر "جنایات ارتش روسیه" در بوچا یک اقدام تحریک آمیز دیگر است.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
وزارت دفاع روسیه روز 25 فبروری ، تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه های نظامی و هوانوردی توسط تسلیحات با دقت بالا از کار افتاده اند. این وزارتخانه اطمینان داد که افراد غیرنظامی در اوکراین در خطر نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала