Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو بهترین بازیکن ماه یونایتد و برنده جایزه بهترین گل ماه لیگ + عکس/ویدیو

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو شماره 7 منچستریونایتد ضمن کسب جایزه بهترین بازیکن ماه مارچ این تیم، همچنان جایزه بهترین گل ماه لیگ را به دست آورد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در ماهی که منچستریونایتد در تعقیب چهار تیم برتر بود، کریستیانو رونالدو به خاطر هت‌تریک‌اش در برابر تاتنهام کاندیدای جایزه ماه شد.

رونالدو که قبلاً جایزه رسمی بهترین گل ماه لیگ برتر را گرفته بود به وب سایت منچستریونایتد گفت: دوست داشتنی است. خیلی ممنون از این رای‌ها. من برای ادامه فصل بسیار خوشحال و با انگیزه هستم. من تمام تلاشم را انجام خواهم داد، بنابر این از همه آنهایی که رای دادند تشکر می‌کنم و به زودی شما را در اولدترافورد می‌بینم. ممنون رفقا"

در همین حال رونالدو پس از کسب جوایز بهترین بازیکن ماه باشگاه و جایزه بهترین گل ماه لیگ برتر در صفحه اینستاگرام‌اش نوشت: "موفقیت‌های فردی همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند، اما زمانی که به پیروزی‌های جمعی مرتبط هستند، ارزش بسیار بیشتری دارند. هنوز چیزهای زیادی تا پایان فصل وجود دارد که باید برای آنها بجنگیم و ما هرگز نمی‌توانیم از دستیابی به اهدافی که ممکن است و در دسترس ما هستند، دست بکشیم. با تشکر از همه کسانی که به جایزه گل ماه و بازیکن ماه رای دادند. بیایید پیشتر برویم! تا آخرین نفس بجنگیم! برویم، شیاطین!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала