Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان فوتبال اروپا؛ بنفیکا – لیورپول؛ کار دشوار پرتگالی‌ها برابر تیم آمادۀ کلوپ

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بنفیکا فردا شب در خانه خود میزبان لیورپول است.
به گزارش اسپوتنیک، امشب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 12:30 دقیقه به وقت افغانستان با انجام 2 دیدار میان تیم های فوتبال منچستر سیتی - اتلتیکو مادرید و بنفیکا - لیورپول برگزار می شود.
بنفیکا - لیورپول
سرخ پوشان آنفیلد که با اقتدار صدرنشین گروه B شدند در مرحله قبل با شکست اینتر گام به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا گذاشتند.
شاگردان یورگن کلوپ اگرچه نماینده ایتالیا را حذف کردند اما در بازی برگشت برابر این تیم در ورزشگاه آنفیلد شکست خوردند تا پس از هفت پیروزی متوالی در رقابت‌های این فصل، نوار پیروزی‌های خود را از هم گسیخته ببینند.
لیورپول روی کاغذ بازی آسانی دارد و می‌تواند نماینده پرتغال را حذف کند اما بنفیکا با وجود آنکه بختی برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال ندارد این موقعیت را خواهد داشت تا حریف نامدار انگلیسی را حذف کند.
بنفیکا که در گروه E بالاتر از بارسلونا ایستاد و پس از بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، از سد آژاکس گذشت، تیمی که با اقتدار از گروه C صعود کرده بود.
لیورپول در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر انگلیس گرفته و یک امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین کمتر دارد.
شاگردان کلوپ در شرایط بهتری نسبت به بنفیکا قرار دارند اما حریف ثابت کرده قابلیت کسب نتایج بسیار خوب را دارد و بدون شک نسلون وریسیمو به شاگردانش روحیه لازم را برای تقابل با لیورپول خواهد داد تا بتواند با کسب نتیجه مطلوب در بازی برگشت، نتیجه مناسبی در ورزشگاه آنفیلد به دست آورد.
تفکرات همیشگی یورگن کلوپ در تیم هایش مبنی بر حمله کردن بوده است و سرخ‌های بندر لیورپول در این فصل لیگ قهرمانان اروپا 20 بار دروازه حریفان شان را گشوده اند. در سوی مقابل بنفیکا هم 12 موفق به گلزنی شده است، اما بنفیکا در این مسابقات ۶ بار موفق به کلین شیت شده است.
لوکاس وریسیمو، عادل تارابت، هریس سفروویچ و رودیگو پینیو 4 بازیکن مصدوم بنفیکا در دیدار مقابل لیورپول هستند.
ترنت الکساندر آرنولد تنها بازیکن مصدوم لیورپول پیش از دیدار با بنفیکا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала