نبنزیا: روسیه شواهدی مبنی بر نادرستی اظهارات در مورد بوچا را ارائه خواهد کرد

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر Russia's Permanent Representative to the United Nations Vasily Nebenzya speaks at an open meeting of the UN Security Council in New York
Russia's Permanent Representative to the United Nations Vasily Nebenzya speaks at an open meeting of the UN Security Council in New York - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل تاکید دارد که این ویویوها صحنه سازی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: روسیه شواهدی را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهد کرد که تأیید می کند اظهارات غرب در مورد بوچا دروغ است.
او تاکید دارد ارتش روسیه هزگر به مردم غیرنظامی حمله نکرده است.
آقای نبنزیا تاکید دارد: " ما شواهد واقعی داریم که این را تایید می کند. ما قصد داریم آن را در اسرع وقت به شورای امنیت ارائه کنیم تا جامعه بین المللی توسط داستان دروغ کیف و حامیان غربی آن گمراه نشود".
او همچنان می افزاید که این ویویوها صحنه سازی شده است.
United Nations Security Council - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
اقدام تحریک آمیز در بوچا؛ روسیه خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل شد
به گفته وی، در 4 اپریل، با حمایت فعال حامیان غربی، رژیم کی‌یف شروع به انتشار مطالب جعلی در رسانه های غربی درباره جنایات ادعایی نیروهای مسلح روسیه در بوچا کرد.
وی گفت: "از همان ابتدا مشخص بود که این یک اقدام تحریک آمیز دیگر با هدف بی اعتبار کردن نیروهای مسلح روسیه و اعمال فشار سیاسی بر روسیه بود".
پیش از این، مقامات اوکراینی و رسانه‌ها ویدئویی را پخش کردند که ظاهراً در شهر بوچا، در حومه کی‌یف، جایی که اجساد کشته‌شدگان در جاده‌ها قرار دارند، فیلم‌برداری شده است. بسیاری از کاربران اینترنت اعتبار اتهامات کی‌یف علیه مسکو را زیر سوال بردند و خاطرنشان کردند که در نزدیکی اجساد روی زمین خونی وجود ندارد و برخی از کشته شدگان بازوبندهای سفیدی در آستین داشتند و ممکن است توسط نیروهای امنیتی اوکراین کشته شده باشند. همچنین کاربران متوجه شدند که "مرده ها" دستان خود را حرکت می دهند و با نگاه کردن به آینه عقب خودروی اپراتور، به نظر می رسد که یکی از "مرده ها" به محض عبور خودرو تغییر وضعیت می دهد.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که تمام عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده توسط رژیم کی‌یف که گویا به نوعی "جنایت" توسط پرسنل نظامی روسیه در شهر بوچا در منطقه کی‌یف منتشر شده است، "یک تحریک دیگر" است. همانطور که در بخش نظامی ذکر شد، در طول مدتی که این شهرک تحت کنترل نیروهای مسلح روسیه بود، حتی یک ساکن محلی از هیچ گونه اقدام خشونت آمیز رنج نبرد. این وزارتخانه خاطرنشان کرد که تمام واحدهای روسی در 30 مارس به طور کامل بوچا را ترک کردند و خروجی های شهر در جهت شمالی مسدود نشد، در حالی که حومه جنوبی از جمله مناطق مسکونی توسط نیروهای اوکراینی به صورت شبانه روزی توسط توپخانه کالیبر بزرگ ، تانک ها و سیستم های پرتاب موشک گلوله باران شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала