Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش همسر لواندوفسکی در درخشش وی در سال‌های

© REUTERS / Christian HartmannФутболист Роберт Левандовский с женой на церемонии "Золотой мяч 2019"
Футболист Роберт Левандовский с женой на церемонии Золотой мяч 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی در گفت‌وگویی در مورد موفقیت‌هایش در سال‌های آخر صحبت کرده و گفته است که همسرش به او کمک زیادی کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی در سال‌های آخر درخشش خیره‌کننده در ترکیب بایرن مونیخ داشت و توانسته خودش را به عنوان اصلی‌ترین نامزد جوایز فردی معرفی کند.
این بازیکن که در حال حاضر 33 ساله است، با بالا رفتن سنش اوج گرفت و بر خلاف سایر ستاره‌هایی فوتبال که در چنین سنی از فوتبال خداحافظی می‌کنند، وی بهترین روزهای فوتبالی‌اش را تجربه دارد.
او در گفت‌وگویی در مورد راز موفقیت خودش در سال‌های آخر صحبت کرده و می‌گوید که به همکاری همسر و رژیم مناسب غذایی توانسته تا شرایط بدنی خودش را بهبود بخشد و بدرخشد.
او در این مورد گفت:" هر سال اوضاع برای من بهتر از سال قبل پیش می‌رود. اگر در سی‌وسه سالگی در اوج باشم، می‌توانم چند سال دیگر نیز در این سطح ادامه دهم. تغییر رژیم غذایی و برنامه ورزشی که در گذشته با کمک همسرم شروع کرده بودم، اکنون به ثمر نشسته است."
لوا در ادامه در مورد شایعات در مورد آینده‌اش صحبت کرد و گفت:" به شایعات و این موضوعات فکر نمی‌کنم. من ارزش خودم را می‌دانم و فکر می‌کنم همیشه بهترین بازیکن باید بازی کند."
ستاره بایرن در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که در این اواخر نام او با باشگاه بارسلونا پیوند خورده و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که وی قراردادش را با بایرن تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل به بارسا خواهد پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала