Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چیزهایی که مانع انتقال امباپه به رئال شده

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
رسانه‌ی مارکا به مواردی پرداخته که احتمالا عواملی مانع بر سر راه انتقال امباپه به مادرید هستند.
به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن روز یکشنبه تأکید کرد که تا هنوز در مورد آینده اش هیچ تصمیمی نگرفته و اما موارد جدیدی وجود دارد که می‌تواند او را برای ماندن در پاریس وسوسه نمایند و به پیشنهاد رئال پاسخ رد بدهد.
مارکا به بررسی آخرین اظهارات امباپه پرداخته تا بررسی کند "عناصری" که مانع انتقال وی شده‌اند چه هستند.
مارکا مدی‌ست که سعی کرده سوالاتی در مورد ماندن و یا رفتن امباپه پاسخ ددهد.
آخرین پیشنهاد پاریسن‌جرمن؛
همانطور که مارکا گزارش داده، پاریسن‌جرمن می‌خواهد که این بازیکن 23 ساله تا سال آینده در پاریس بماند، زیرا آنها مایلند او در جام جهانی 2022 قطر به عنوان بازیکن PSG حضور داشته باشد.
پی‌اس‌جی به وی پیشنهاد قرارداد دو ساله داده که شامل گزینه جدایی در تابستان 2023 و پیوستن به رئال مادرید می‌شود. با این حال، بندهای آزادسازی قرارداد در مقررات کار فرانسه ایجاد نشده، در حالی که معاملات را نمی‌توان به صورت غیرعادی فسخ کرد.
این بدان معناست که پاریسی‌ها باید با رئال مادرید به توافق برسند که تابستان آینده امباپه را در ازای مبلغی مقرون به صرفه به خدمت بگیرد. این در حالی است که پاریسن‌جرمن در صورت تمدید قرارداد امباپه باید 40 میلیون یورو به موناکو بپردازد.
امباپه می‌ماند
با وجود پیشنهاد فوق، منابع بسیار نزدیک به این بازیکن تاکید می‌کنند که امباپه همچنان مصمم به بازی در رئال مادرید است و اظهارات او محصول فشار زیادی است که قطر، پاریسن‌جرمن و فرانسه بر او وارد می‌کنند.
در همین حال، گزارش‌هایی حاکی از آن است که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در تلاش است امباپه را متقاعد کند که هنوز به رئال مادرید نرود.
همانطور که مارکا فاش کرده بود، انتظار می‌رفت که توافق بین امباپه و رئال مادرید پس از بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام شود. با این حال، هیچ توافق نهایی بین دو طرف وجود ندارد، در حالی‌که امباپه تعهد خود را به باشگاه در چند مورد نشان داده است.
این مرد فرانسوی به همراه مادرش در حال تماشای تیم هندبال پی‌اس‌جی بود و چند روز بعد به رختکن پاریسن‌جرمن رفت تا پس از پیروزی مقابل بایرن مونیخ که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بود، از آنها استقبال کند.
رئال مادرید آرام است
رئال مادرید همچنان مطمئن است که امباپه به قول خود عمل خواهد کرد و در تابستان به این تیم خواهد پیوست. مذاکرات بین دو طرف به دلیل برخی عوامل مانند حق تصویر این بازیکن پیچیده بوده است، اما هم مادرش و هم وکیلش دلفین واندرهایدن مایلند رویای او برای بازی در رئال مادرید را محقق کنند.
عواملی که او را متقاعد می‌کند در PSG بماند
رسانه‌ی RMC روز دوشنبه گزارش داد که امباپه در ماه می تصمیم خود را برای ماندن در PSG اعلام خواهد کرد، که مایل است آنچه را که لازم است انجام دهد تا این بازیکن فرانسوی خود را به عنوان نقطه مرکزی پروژه باشگاه احساس کند و حتی بازوبند کاپیتانی را به دست آورد.
پی‌اس‌جی می‌داند که هواداران امباپه را می‌پرستند، علی‌رغم اینکه پس از شکست رئال مادرید در جذب او در تابستان گذشته، او را تشویق کردند. باشگاه لیگ 1 می‌تواند جایگزین مدیر ورزشی لئوناردو را پیدا کند که در گذشته با امباپه مشاجره داشته، در حالی‌که زین الدین زیدان نامزد اصلی جایگزینی مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی پیش از فصل آینده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала