Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرجینو گزینه بارسا برای شکار لوا از آلمان

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
در صورتی که لواندوفسکی با بایرن مونیخ تمدید نکند؛ بارسلونا به سراغ این مهاجم خواهد رفت و می‌خواهد از سرجینو دست برای مجاب کردن بایرن استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا مدتی‌ست که در حال آماده سازی یک پیشنهاد ایده‌آل برای جذب لواندوفسکی است. در باشگاه آنها می‌خواهند که برای پروژه ورزشی بعدی باید یک ستاره بیاورند و بازیکن پولندی با توجه به دشواری آوردن هالند فرصت خوبی برای بازار است.
در بارسا همه منتظر تصمیم نهایی لوا برای حرکت نهایی هستند و در صورت عدم توافق برای تمدید، قیمت نهایی تعیین شده توسط بایرن کلید خواهد بود.
با وجود این‌‌که او یک سال از قراردادش باقی مانده، انتقال وی آسان نخواهد بود اما بارسا می‌خواهد با گنجاندن یک فوتبالیست در این عملیات، قیمت را پایین بیاورد و گزینه احتیاطی آنها سرجینیو دست است. بازیکن فوق العاده مورد توجه در مونیخ، زیرا در تابستان گذشته نیز او را می‌خواستند.
این ماه اپریل برای تعیین اهداف بارسا در خط حمله کلیدی خواهد بود. باشگاه عجله‌ای ندارد تا هالند در مورد آینده‌اش تصمیم نهایی بگیرد. در بارسا آنها اعتراف می‌کنند که جذب او بسیار پیچیده است زیرا هم منچسترسیتی و هم رئال مادرید پیشنهادهای اقتصادی بهتری ارائه کرده‌اند، اما تا زمانی که آنها عقب نکشند بلوگرانا پیش نخواهد شد.
پس از رسمی شدن آینده او و در صورت عدم حضور در نیوکمپ، بارسا گزینه لواندوفسکی را فعال خواهد کرد. در حال حاضر، این مهاجم نشانه‌های مثبتی برای امضای قرارداد داده اما این هم درست است که بایرن با پیشنهاد جدید برای تمدید قراردادش سخت فشار می‌آورد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اگر لواندوفسکی تایید نهایی را بدهد، بایرن تقریباً چاره‌ای جز آزادی او نخواهد داشت تا از آزادی رایگان وی در سال 2023 جلوگیری کند.
در مونیخ آنها می‌دانند که اطرافیانشان هم با بارسا و هم با پاری‌سن‌ژرمن حرکت می‌کنند، اما هیچ پیشنهادی دریافت نکرده‌اند. پیشنهاد برای مهاجم کلید کل عملیات در قیمتی خواهد بود که بایرن می تواند تعیین کند، اما در هر صورت بارسا می‌خواهد با وارد کردن فوتبالیستی مانند دست که از زمان ورود ژاوی جایگاه‌اش را از دست داده، قیمت را کاهش دهد، اگرچه در برخی بازی‌های مهم از او استفاده شده است. دست به عنوان یک بازیکن رشد کرده اما در بارسا فکر می‌کنند که می‌توانند با او سهم خوبی داشته باشند زیرا او ارزش بازاری دارد.
بایرن قبلاً در بازار تابستان درخواست انتقال دست را داده بود و بارسا از مذاکره قرضی خودداری کرد زیرا آنها فقط برای انتقال ارزش قائل بودند. حالا او حاضر است وارد این عملیات شود، اگرچه کارت‌هایش را نشان نداده است. در همین حال، دست می‌خواهد ادامه دهد، اما تا زمانی که به یک باشگاه سطح بالا رفته باشد و بایرن مطابق انتظارات او است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала