Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی – رئال؛ شاخ‌وشانۀ پادشاه اروپا مقابل مدافع عنوان قهرمانی

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
مهم‌ترین دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان امشب برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن امشب میزبان تیم های چلسی و رئال مادرید در شب دوم از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
این مسابقه با قضاوت کلمن تورپین فراسنوی در حالی برگزار خواهد شد که رئال در مرحله یک هشتم در دیداری دراماتیک از سد تیم پر مهره پی اس جی گذشت و آبی های لندن نیز لیل فرانسه را حذف کردند.
چلسی
قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان، روی کاغذ شرایط ایده آلی را ندارد. بعد از اتفاقات اخیر میان روسیه و اکراین، انگشت انتقاد به صورت مستقیم به سمت مالک باشگاه، آبراماوویچ دراز شده است و او نیز به دلیل همین فشارها و البته تحریم هایی که دولت انگلیس بر علیه او وضع کرد، تصمیم به فروش باشگاه گرفت.
هر چند توخل سرمربی تیم میگوید این اتفاقات تاثیری در روند تیمش ندارد، اما بدون شک بی تاثیر هم نیست. مخصوصا اینکه چلسی با اعمال همین تحریم ها دیگر حق تمدید و خرید بازیکن هم ندارد.
آبی های لندن این هفته در رقابت های لیگ شکست سنگینی برابر برنتفورد با نتیجه 4 بر 1 خوردند.
شکستی که این تیم را 59 امتیازی در رده سوم باقی گذاشت و از همه مهمتر روند شکست ناپذیری را پس از 6 بازی شکست.
حال این تیم در قامت مدافع عنوان قهرمانی باید امشب در خانه مقابل رئالی بایسند که حالش خوب است و آمده تا با سرمربی متخصص اش دوباره در اروپا تاج گذاری کند.
رئال مادرید
بدون شک اگر شکست سنگین رئال در الکلاسیکو را یک طرف بگذاریم و حسابش نکنیم، حال تیم آنچلوتی بهتر از همیشه است. این تیم با حفظ صدرنشینی در لالیگا و نزدیک شدن به عنوان قهرمانی و از همه مهم تر با حذف پی اس جی و ستاره های میلیونی اش حالا چیزی جز کنار زدن چلسی نیز فکر نمیکند.
مخصوصن اینکه آنچلوتی بهترین فرصت را دارد تا هم در مقابل تیم سابقش پیروزی کسب کند، اما انتقام حذف پارسال را به جای زیدان بگیرد.
رئال این هفته سلتاویگو را در بارش پنالتی های کریم بنزما در دیداری پر سر و صدا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک تر شد.
کهکشانی ها که این فصل به لطف درخشش ستاره بی نظیرشان کریم بنزما تا این جای کار حرف های زیادی برای گفتن داشته اند، میخواهند یک بار دیگر رئالی را به نمایش بگذارند که بازی کردن در مقابل تیم قدرتمند و صاحب نام را بیشتر دوست دارد.
بازگشت بنزما به ترکیب رئالی و منفی شدن تست کرونای سرمربی تیم را در آستانه این دیدار حساس میتوان برای پادشاه لیگ قهرمانان به فال نیک گرفت.
بدون شک باید در انتظار دیداری جذاب بود، هر چند 90 دقیقه حساسش در برنابئو و مادرید برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала