چگونه در ظرف پنج دقیقه به خواب برویم؟

© REUTERS / Steve MarcusПрезентация устройства для улучшения сна Somnox Sleep Robot на выставке 2019 CES в Лас-Вегасе
Презентация устройства для улучшения сна Somnox Sleep Robot на выставке 2019 CES в Лас-Вегасе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
داکتران پیشنهاد کرده اند که برای خواب رفتن زودهنگام، عضلات را باید شل کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Mirror، «تیم باند» متخصص خواب، در یک تحقیقات دریافته است که برای خواب رفتن زودهنگام باید عضلات بدن را شل کرد.
او برای اشخاصیکه زمان طولانی را در بستر خواب میگذراند و نمی‌تواند به خواب برود، توصیه کرد که این افراد باید روی تخت خواب دراز بکشند، سپس به آرامی تمام عضلات بدن را شل کنند. او گفت که از عضلات صورت شروع باید کرد.
در ادامه او توصیه کرد که صورت باید شانه های خود را پایین بیاورید تا تنش از آن ها کاسته شود و بازوها را پایین بیاورید. سپس بازدم کنید و قفسه سینه را شل کنید و پاها را شل کنید. تمرین باید تا زمانی که احساس آرامش کامل در بدن ظاهر شود تکرار شود.
Спящий на груди отца мальчик - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
تکنیک های تنفسی برای خواب رفتن سریع
این متخصص نیز پیشنهاد کرد که هنگام خواب تمام افکار را از سر دور کرده و فکر کنید که در یک بالکن نشسته اید و به دریا تماشا میکند.
او همچنان گفت که با تکرار کلمات میتوانید طی 10 ثانبه به خواب روید.
در اخیر داکتر خاطرنشان کرد که کارهای روزنانه نیز به خواب تاثیرات دارد و پیشنهاد کرد که فعالیت بدنی و تمرینات آرامش بخش دلپذیر مانند یوگا، حمام کردن و گوش دادن به کتاب های صوتی را فراموش نکنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала