Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آب سرد هیگواین روی ادعای پدر؛ "بازنشسته نمی‌شوم"

© AP Photo / Antonio Calanniگونزالو ایگواین
گونزالو ایگواین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
خبرهایی مبنی بر بازنشستگی احتمالی گونزالو هیگواین دست به دست می‌شد اما ستاره آرجانتینی روی همه چیز آب سرد ریخت.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ها در این چند روز خبرهایی مبنی بر بازنشستگی گونزالو هیگواین مُهاجم اینترمیامی را از قول پدرش پخش کرده بودند اما این بازیکن ادعای پدرش را رد کرد.
قرارداد وی در ماه دسامبر به پایان می‌رسد ولی تیم MLS گزینه‌ای برای تمدید اقامت او برای 12 ماه دیگر دارد.
ملی پوش 34 ساله آرجانتینی می‌گوید پدرش خورخه هدف او را اشتباه متوجه شده و اصرار دارد که او کسی است که تصمیم به آویختن کفش‌هایش را فاش خواهد کرد.

هیگواین در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: "این یک سوء تفاهم بود که او با من داشت. من هرگز به او نگفتم که بازنشسته می‌شوم. او اشتباه گفت و این ممکن است اتفاق بیفتد، اما این بسیار دور از واقعیت است. من روی باشگاهم متمرکز هستم، روی اجرای قراردادم و زمانی که زمان آن فرا رسید، اگر این تصمیم گرفته شود، من کسی هستم که آن را اعلام می‌کنم، فقط من."

مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس اعتراف کرد که زمان پایان دادن به دوران بازی‌اش نزدیک است، اما او هنوز به این موضوع فکر نکرده است.

هیگواین اضافه کرد: "بدیهی است که من به زمانی نزدیک شده‌ام که در آن فوتبال را کنار بگذارم، اما در حال حاضر این موضوع در ذهن من نیست. آنچه در ذهن من است اجرای قراردادم است و سپس احساسم را تجزیه و تحلیل خواهم کرد و با باشگاه می‌نشینم تا بهترین تصمیم را بگیرم. در حال حاضر احساس خوبی دارم و فقط می‌خواستم این موضوع را روشن کنم و زمانی‌که زمانش برسد این من هستم که تصمیم خود را اعلام می‌کنم."

اپیش از این پدر وی در در کانال آرجانتینی TNT Sports ظاهر شد و گفت: "من نمی‌بینم که او به آرجانتین برگردد. او امسال تمام می‌کند. حداقل چیزی که او به من گفت، این‌که در حال بازنشستگی است. من دوست دارم که او همچنان در نقش دیگری به فوتبال مرتبط باشد زیرا او پسری است که بسیار آماده است. او همه بازیکنان را می‌شناسد، بهترین مربیان جهان او را هدایت کرده‌اند، عطش وحشتناکی برای مدیریت دارد. او برای فوتبال خوب خواهد بود."

گفتنی‌ست که هیگواین در سپتامبر 2020 با انتقال آزاد به اینترمیامی پیوست، پس از آن که با یووه با پرداخت 2.3 میلیون پوند به توافق رسید تا قراردادش را یک سال زودتر فسخ کند. او در مجموع 44 بازی برای این باشگاه انجام داده و 15 گل به ثمر رسانده است. این فصل هم او در پنج بازی MLS دو گل زده که تیمش تنها یک امتیاز از آن بازی‌ها گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала