Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمارهای ثبت دیشب در CL؛ از دفاع "اتوبوسی" سیمئونه تا روند بی نقض لیورپول با "کلوپ"

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
آغاز دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با ثبت آمار و ارقامی جالب همراه بود.
به گزارش اسپوتنیک، در شب نخست از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته تیم های انگلیسی لیورپول و منچسترسیتی از سد حریفان خود گذشتند.
لیورپول در زمین بنفیکا این تیم را 3 بر 1 شکست داد تا کار سختی در بازی برگشت برای صعود نداشته باشد.
نماینده انگلیس با برتری در بازی دیشب، برای اولین بار در تاریخ در 8 مسابقه پیاپی خارج از خانه خود برابر حریفانش به برتری رسیده است. در این میان البته 6 بازی را هم با ثبت کلین شیت به پایان رسانده است.
16 گل زده
2 گل خورده
همچنین سادیو مانه مهاجم سنگالی سرخ ها نیز از فصل 2018-2017، با زدن 13 گل در مرحله حذفی رکوردار شده است، زیرا هیچ بازیکنی به اندازه او موفق به گلزنی نشده است.
همچنین وی از با گلی که دیشب زد از جرارد گذشت و حالا با 22 گل بالاتر از اسطوره لیورپول قرار دارد.
اولین گل کوناته برای لیورپول در لیگ قهرمانان زده شد
همچنین ابراهیم کوناته فرانسوی زننده گل اول لیورپول در دقیقه 17، موفق شد هم اولین گلش را برای این تیم بزند و همین گل، اولین گل او در لیگ قهرمانان اروپا نیز به حساب می آید.
"آمار ضعیف اتلتیکو با سیمئونه"
شب گذشته همچنین اتلتیکومادرید نیز با نمایشی ضعیف و نه چندان خوب در زمین منچسترسیتی بازی را یک بر صفر باخت تا کار صعود در مادرید ادامه داشته باشد.
اتلتیکومادرید برای اولین بار از سال 2013 طی یک بازی هیچ شوتی در طول بازی به ثبت نرساند.
"دفاع اتوبوسی اتلتیکو"
تی سیمئونه دیشب به صورت عجیبی با 11 بازیکن برابر سیتی دفاع کرد و به همین دلیل بود که هیچ تمایلی برای حمله کردن نداشت. در یکی از صحنه های بازی دیشب که مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی نیز قرار دارد، هر 11 بازیکن اتلتیکو در نزدیکی و داخل محوطه جریمه قرار داند.
"تعویض طلایی پپ"
فیل فودن ستاره 21 ساله منچسترسیتی، تنها 79 ثانیه پس از ورودش به زمین پاس گل پیروزی بخش تیمش را برای کوین دی‌بروینه ارسال کرد.
همچنین کوین دی بروین در 50 بازی برای منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، 11 گل زده و 18 پاس گل داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала