Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در تلاش انتقال قرضی هازارد برای خلاصی از یک دستمزد سنگین

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
صحبت‌های زیادی پیرامون انتقال قرضی ادن هازارد مطرح است زیرا رئال مادرید از ستاره‌ بلجیمی‌اش منصرف شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ امشب برای ادن هازارد فوق العاده خاص خواهد بود. بازگشت دوباره به استمفوردبریج و هنوز هم اسطوره چلسی است اما حالا یک ستاره مادریدی نیز به شمار می‌رود.
اما در عوض حضور به لندن، او از طریق تلویزیون تماشاگر بازی خواهد بود زیرا یک عمل جراحی دیگر را روی پای خود انجام داده است.
به راحتی می‌توان او را سرزنش کرد که در سال 2019 در اولین پیش فصل از شرایط خارج شد.
و زمانی که او در حال خندیدن با کورت زوما پس از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا دیده شد، بسیاری از هواداران از او به شدت ناراحت شدند که این همه پول برای کسی که هرگز بازی نمی‌کند و وقتی ناک اوت می‌شویم خنده می‌کند، اشتباه است.
یک مجری خشمگین تلویزیون اسپانیایی در El Chiringuito پا را فراتر گذاشت و به هازارد لقب "گرت بیل دیگر" داد و او را به "قضاوت کردن" متهم کرد.
وضعیت هازارد بسیار جدی است. جوزپ پدرل اضافه کرد که هازارد نمی‌تواند یک ثانیه بیشتر در مادرید ادامه دهد.

هازارد در آن زمان در توییتی عذرخواهی کرد: "من نظرات زیادی درباره خودم خوانده‌ام و قصدم توهین به هواداران رئال مادرید نبود. همیشه رویای من بازی برای این باشگاه بوده و به اینجا آمدم تا چیزهایی را کسب کنم."

غم انگیزترین چیز در مورد وضعیت هازارد این است که او به آن فکر می‌کند. او مدتها آرزوی بازی در تیمی را داشت که قهرمانش مربی آن بود.
همانطور که دیاریو آ اس هفته گذشته گزارش داد، باشگاه اکنون در حال بررسی انتقال قرضی او در فصل آینده است. بزرگترین شانس آنها برای فروش او به داشتن یک جام جهانی بزرگ بستگی دارد. و برای این‌که این اتفاق بیفتد، او باید آمادگی لازم را داشته باشد و هر هفته در مسابقات آماده سازی ماه نوامبر بازی کند.
هنوز تردیدهای مختلفی در مورد این‌که تیم در شروع فصل آینده چگونه خواهد بود وجود دارد، با حضور کیلیان امباپه در برخی تردیدها و کارلو آنچلوتی حتی در صورت قهرمانی در لیگ، لزوما سرمربی نیست. هر کسی که روی نیمکت باشد و صرف نظر از این‌که کدام خرید بزرگ در تابستان انجام می‌شود، هازارد در ترکیب اصلی برنامه ریزی شده حضور ندارد.
وینیسیوس پست تهاجمی سمت چپ خود را گرفته و آن را مال خود کرده است. اگر امباپه بیاید، او نیز از آن موقعیت حمایت خواهد کرد و هازارد در سه فصل اول‌اش به اندازه کافی کار نکرده تا کسی را متقاعد کند که سیستم را به 4-2-3-1 تغییر دهد تا بتواند با او سازگار شود.
بنابراین برنامه این است که او را به جایی بفرستند که بتواند هر هفته بازی کند، در قطر بازی کند و سپس یک باشگاه جدید پیدا کند. این تنها راهی است که آنها می‌توانند قراردادی را که حدود 83 میلیون پوند (100 میلیون یورو) به همراه 17 میلیون پوند (20 میلیون یورو) هزینه داشت، جبران کنند.
مشکل این است که با درآمد حدود 12 میلیون پوند (15 میلیون یورو) خالص در هر فصل و تنها 877 دقیقه فوتبال در این فصل، تصور این‌که تعداد بازیکنان زیادی وجود داشته باشد، سخت است.
تاتنهام گرت بیل را در شرایط مشابهی گرفت، اما یک عنصر احساسی در خرید وجود داشت و تاثیر بازیکن ولزی در مادرید بسیار بیشتر از هازارد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала