Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگنیک در آستانه هدایت تیم ملی اتریش

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Ralf Rangnick Футбол. РПЛ. Матч "Локомотив" - "Зенит"
Ralf Rangnick  Футбол. РПЛ. Матч Локомотив - Зенит - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
گزارش‌های جدید جاکی است که رالف رانگنیک سرمربی فعلی منچستریونایتد هدایت تیم ملی اتریش را به عهده گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد داشت، اما در تازه‌ترین گزارش‌ها آمده که وی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اتریش انتخاب شده است.
اسکای اسپورت مدعی‌ست که این مربی 63 ساله درحالی‌که در ماه نوامبر پس از اخراج اوله گونر سولسشیر به نیمکت هدایت اولدترافورد منصوب شد، دو سال دیگر در سمت مشاور باقی خواهد ماند.
با این حال، دوران سلطنت رانگنیک آنطور که بسیاری از هواداران انتظار داشتند موفقیت آمیز نبوده است.
کوریره گزارش داده که پیتر شوتل مدیر ورزشی اتحادیه فوتبال اتریش دیروز به منچستر پرواز کرد تا درباره نیمکت مربیگری این کشور مذاکره کند.
اتریش در پی یک رقابت ناامیدکننده در مقدماتی جام جهانی که هفته گذشته در کاردیف با شکست مقابل ولز در پلی آف به پایان رسید، به دنبال سرمربی جدیدی است.
این گزارش همچنین ادعا می‌کند که سرمربی آلمانی هیچ تصمیمی در مورد آینده‌اش نگرفته، زیرا قبلاً در دوران طولانی حرفه‌ای خود هرگز مربی تیم ملی نبوده است.
رانگنیک قبل از استخدام در منچستریونایتد، تنها در دو فصل از ده فصل گذشته، به طور تمام وقت مربی بوده و در دهه گذشته بیشتر در نقش‌های اجرایی به ویژه در ردبول لایپزیگ ایفای وظیفه کرده است.
رانگنیک در دوران حضورش در شیاطین سرخ به دلیل تلاش برای اجرای سبکی از بازی که بازیکنان نمی‌توانند به آن عادت کنند مورد انتقاد قرار گرفت و از 16 بازی خود در لیگ برتر در 8 بازی پیروز شد و در عین حال پس از شکست‌های خانگی در لیگ قهرمانان و جام حذفی از هر دو رقابت نیز کنار رفت.
حالا ممکن است راگنیک در زمان مشاور منچستریونایتد چندین نقش را ایفا کند
دیلی میل گزارش می‌دهد که رانگنیک قرار است تنها شش روز در ماه کار کند، زمانی‌که نقش خود را به عنوان مشاور منچستریونایتد آغاز کرد، نقشی که هنوز به طور خاص توضیح داده نشده و بسته به ویژگی‌های نقش مشاور، رانگنیک ممکن بتواند چندین شغل را انجام دهد، اما این البته او را در معرض انتقاد از طرفداران اولدترافورد و همچنین هواداران اتریشی قرار می‌دهد.
این گزارش همچنین ادعا می کند که با آلمانی در مورد این‌که چه کسی باید سرمربی جدید باشگاه باشد، مشورت نشده ولی به صراحت گفته که باشگاه برای مرتب کردن تیم فعلی به پنجره‌های نقل و انتقالاتی نیاز دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала