Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه جالب "پپ" به سیمئونه: این "سیستم" از دوران ما قبل تاریخ است!

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
سرمربیان تیم های سیتی و اتلتیکو پس از پایان بازی دیشب در لیگ قهرمانان به نشست خبرنگاران پاسخ دادند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد که طی آن در مهم ترین مسابقه، اتلتیکومادرید در زمین منچسترسیتی یک بر صفر شکست خورد.
پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها در پایان بازی گفت:
"قبل از شروع بازی فکر میکردیم که آنها 3-5-2 بازی خواهند کرد، ولی پس از شروع بازی آنها وارد سیستم 5-5-0 شدند. چیزی که در دوران ماقبل تاریخ بود و پیاده کردن آن امروز بسیار دشوار است.
وی ادامه داد:
"در کل بازی بسیار سخت و دشواری بود، زیرا در مقابل این تیم هیچ فضایی وجود ندارد، در حالی که ما تیمی کوچک و سبک هستیم. آنها در دفاع استاد هستند و به همین خاطر بردن این تیم سخت است. به هر حال ما آنها را متوقف کردیم و فکر میکنم در بازی برگشت هم بازی مشابهی داشته باشیم."
گواردیولا از پاسخ به سوالی که آیا احساس می‌کند سبک فوتبالش در برابر سیستم دفاعی سیمئونه پیروز شده است یا خیر، امتناع کرد، وی تنها تایید کرد که بازی برگشتی در راه است و هیچ یک از تیم‌ها هنوز به نیمه نهایی نرسیده‌اند.
گواردیولا گفت:
نه... نمی دانم، نمی دانم. "ما یک بازی را بردیم، بازی برگشت وجود دارد و خواهیم دید. از بازی امروز درس خواهیم گرفت و سعی می کنیم کمی بهتر باشیم."
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید نیز که تیمش در بازی دیشب حتی یک شوت داخل چارچوب به سمت دروازه حریف نداشت نیز سیتی را بهترین تیم جهان خطاب کرد.
وی در نشست خبری بعد از بازی گفت:

"این یک مسابقه سخت، بسیار دشوار، مقابل یک تیم فوق العاده بود. آنها احتمالا بهترین تیم جهان هستند. آنها شوتی به سمت دروازه ما نداشتند. در نیمه دوم ما خطرناک تر بودیم. آنها فقط یک فرصت داشتند."

سیمئونه معتقد است استفاده از سیستم 5-5-0 در برابر تیمی مثل سیتی کاملا درست بود. سیمئونه با اشاره به قدرت تهاجمی که تیم های انگلیسی دارندد، این سیستم را یک مانور ضروری میداند.
وی در این خصوص افزود:
"بازی مقابل تیمی مثل سیتی بسیار سخت است. سه بازیکن خوب بیرون می روند و بعد سه بازیکن بهتر وارد زمین می شوند. فیل فودن تفاوت را برای منچسترسیتی رقم زد. تماشای بازی منچسترسیتی خوب است، صبری که آنها برای بازی کردن دارند جالب است. و فکر میکنم باید در مقابل چنین تیمی با همین سیستم بازی کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала