یورش طالبان با ده‌ها جنگ‌جو و چرخ‌بال به "اندراب‌ها" پس از شکست پیاپی

© @https://twitter.comپرچم طالبان
پرچم طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
به‌دنبال گسترش جنگ در ولسوالی‌های اندراب و شکستِ سنگینِ طالبانِ در این ولسوالی‌ها، اکنون این گروه با ده‌ها جنگ‌جو و با استفاده از چرخ بال‌ها بر مواضع نیروهای جبهه‌ ای مقاومت ملی افغانستان یورش بردند.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان امروز در سایت خبری اش نوشت: گروه طالبان از سه روز به این‌سو، در ولسوالی‌های "بنو" و "پُل‌ِحصار" اندراب بر سنگردارانِ جبهه‌ی مقاومت ملی حمله کردند؛ اما بادادن تلفاتِ سنگین، دی‌شب از این ساحات عقب نشینی کردند.
این جبه افزوده است، که اما بامدادِ امروز چهارشنبه ۱۷ حمل ۱۴۰۱ هجری-خورشیدی، جنگ‌جویان این گروه بارِ دیگر به وسیله‌ی چرخ‌بال در مربوطات " دره قاسان " پیاده شدند و شمار دیگر آنان، با تانک و از راه زمین، به سمت این ناحیه رفتند.
در ادامه این خبر آمده است، که طالبان اکنون باشندگان محل را آزار و اذیت کرده و به تلاشی خانه‌های مردم پرداخته‌اند.
جبهه مقاومت ملی همچنین افزوده است، که در همین‌ حال، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت ملی با روحیه‌ی بالا، با این "لشکرِ جهل" (طالبان) در نبرد استند و تلفات سنگینی را نیز در این چند روز، به این گروه وارد کرده‌اند.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان تاکنون چند بار در برخی ولسوالی های پنجشیر و ولسوالی اندراب بغلان شکست خورده است و از ترس قیام های بهاری به چند ولایت از آن میان بامیان، پنجشیر و بدخشان نیروهای تازه نفس خود را فرستاده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала