مدودف تحریم های غرب را با روش های تفتیش عقاید مقایسه کرد

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
نایب رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید؛ تحریم های غرب شبیه روش های تفتیش عقاید است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، تحریم های کنونی غرب علیه روسیه را با روش های تفتیش عقاید " سرکوب، آزار رساندن و جلوگیری از آزادی بیان افراد به دلیل باورهای آنها) مقایسه کرد.
مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: "امروز ما با چشمان خود می بینیم که اروپا تقریباً در تمام هزاره گذشته چه چیزی را مشاهده کرده است و کلیسای کاتولیک روم در پایان قرن بیستم به خاطر چه چیزی توبه کرد. ما در مورد تفتیش عقاید صحبت می کنیم."
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در ادامه گفت:"تحریم های کنونی جهان غرب علیه دولت، اقتصاد و تجارت روسیه بسیار یادآور روش های Inquisitio Haereticae Pravitatis Sanctum Officium " تفتیش عقاید در اروپای مسیحی " است. آنها خودشان این اتهام را مطرح کردند، خودشان را شکنجه کردند، خودشان حکم را صادر کردند، خود بدعت گذار " ملحد و مرتد" را سوزاندند.
وی افزود: در چنین مواردی، "مسئله معنوی آخرین چیزی است که مورد توجه "صالحان" که دارای قدرت زیادی هستند، قرار می‌گیرد.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала