Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما و تکرار رکورد ویژۀ رونالدو

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
مهاجم فرانسوی رئال مادرید رکورد ویژۀ رونالدو را پس از 19 سال تکرار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند.
در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و گام بلندی به سمت صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد.
هر سه گل رئال مادرید را در این بازی کریم بنزما به ثمر رساند تا باز هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کرده باشد.
به این ترتیب، این ستاره دنیای فوتبال به بهترین بازیکن رئال مادرید در این فصل شده است و با ادامه این روند بعید نیست که بهترین بازیکن جهان در سال 2022 میلادی هم شناخته شود.
رونالدو نازاریو یا همان رونالدوی برزیلی در سال 2003 موفق شده بود در ورزشگاه اولدترافورد مقابل منچستر یونایتد هت تریک کند و اکنون پس از 19 سال، کریم بنزما موفق شد مقابل یک تیم انگلیسی دیگر هت تریک کند.
بدین ترتیب کریم بنزما موفق شد رکوردی که رونالدو نازاریو مقابل یک تیم انگلیسی داشت را اکنون مقابل یک تیم انگلیسی دیگر تکرار کند. بنزما در مرحله قبل هم مقابل پی اس جی هت تریک کرده بود و این بار مقابل چلسی هم موفق شد هت تریک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала