Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دختر مارادونا: پیراهن چهار میلیون پوندی از پدرم نیست

© AP Photo / Carlo FumagalliДиего Марадона держит трофей своей команды после победы Аргентины, 1986 год
Диего Марадона держит трофей своей команды после победы Аргентины, 1986 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد پیراهنی که به مارادونا نسبت داده می‌شد از او نبوده است.
به گزارش اسپوتنیک، دختر بزرگ دیگو مارادونا مدعی شده است که پیراهن اسطوره فوتبال آرژانتین که به تازگی با مبلغ حدود چهار میلیون پوند برای حراج گذاشته شده است، پیراهنی که با آن گل "دست خدا" را به ثبت رسانده، نیست.
استیو هاج بازیکنی بود که در پایان بازی آرژانتین - انگلیس در جام جهانی 1986، پیراهن مارادونا را از او گرفت، اما حالا دختر ال‌دیگو اعلام کرده پیراهن اصلی، مدت‌هاست در اختیار هاج نیست؛ هرچند، او از اعلام نام دارنده این پیراهن نیز خودداری کرده است.
هاج که 24 بازی در تیم ملی انگلیس داشته، در مصاحبه ای در مورد آن شب گفته بود:

" با خودم فکر کردم که دیگر در ان جا نخواهم بود و باید سعی کنم پیراهن مارادونا را بگیرم. با مارادونا دست دادم. هم تیمی هایش او را احاطه کرده بودند. با خودم گفتم که باید بی خیال شوم.

بعد از آن مارادونا با رسانه ها مصاحبه کرد، به رختکن رفتم، مارادونا در حال قدم زدن با دو هم تیمی خود بود. به چشمان مارادونا نگاه کردم، به پیراهنم اشاره کردم و بعد از آن پیراهن هایمان را عوض کردیم. به همین سادگی."
در همین حال، دالما دختر مارادونا در مصاحبه با "رادیو مترو" گفته است که مارادونا در آن بازی بین دو نیمه پیراهن خود را به علت دمای بالای ورزشگاه آزتک عوض کرده است.
وی اظهار داشت:
" بازیکن انگلیسی پیراهن پدرم در نیمه دوم را گرفته است در حالی که پیراهنی که با آن گل "دست خدا" را زد، پیراهن دیگری بوده است. می خواستم این را توضیح بدهم تا اگر کسی پیراهن را خرید، حقیقت را بداند.
می دانم که پیراهن پدرم در نیمه اول دست چه کسی است اما نمی خواهم این را بگویم و باعث افشای هویتش شوم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که پیراهنی که برای حراج گذاشته شده، پیراهنی نیست که پدرم با آن گل دست خدا را زده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала