Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست تلخ و مفتضحانه‌ای را متحمل شدیم

© REUTERS / ERIC GAILLARDFILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
سرمربی چلسی از عملکرد شاگردانش در شب باخت خانگی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ناراضی است.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی در دیدار رفت برابر رئال مادرید که در استمفوردبریج برگزار شد با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا کار آنها برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و در مورد اتفاقات شب گذشته صحبت کرد. توخل ابتدا در خصوص شکست شاگردانش گفت:
"شکست بدی خوردیم. عملکردی که در نیمه اول داشتیم، یکی از بدترین نیمه‌های اولی بود که من در استمفوردبریج از چلسی دیده‌ام. زدن سه گل در مادرید؟ نمی تواند واقع گرایانه باشد با این حال نهایت تلاش خود را به کار می گیریم."
سرمربی آبی‌های لندن در ادامه گفت:
"نمی‌توانید انتظار نتیجه گرفتن با چنین نمایشی داشته باشید. ما در حال حاضر فاصله زیادی از نظر تاکتیکی و فردی با سطح خودمان داریم. خیلی با استانداردهای ما فاصله داشت و در نهایت هم به شکست‌مان منجر شد."
سرمربی آلمانی چلسی درباره بازی برگشت هم گفت:
"پس از تعطیلات هنوز نتوانسته ایم که به تیم آماده قبل برگردیم. من باید مطمئن شوم که همه اعضای تیم فهمیده‌اند که چه اتفاقی افتاد که ما اینطور باختیم چون در حال حاضر این برایم مهمترین چیز است."
ستاره رئال در این دیدار، کریم بنزما بود که توانست هر سه گل تیمش را به ثمر رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала