ناریشکین: امروز روسیه در حال ایجاد یک جهان چند قطبی واقعی است

© Sputnik / Алексей ДружининДиректор Службы внешней разведки РФ Сергей Нарышкин перед началом совещания президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2020). Москвa
Директор Службы внешней разведки РФ Сергей Нарышкин перед началом совещания президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2020). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت که روسیه اکنون در حال ایجاد یک جهان چند قطبی است که تاکنون وجود نداشته و همه حتی مخالفان امروز ما از آن سود خواهند برد.
به گزارش اسپوتنیک، آقای ناریشکین در مقاله‌ای در مجله دفاع ملی نوشت: مرحله اساساً جدیدی در تاریخ اروپا و جهان در حال آشکار شدن است. ماهیت آن در فروپاشی جهان تک قطبی و نظام روابط بین‌الملل مبتنی بر حق قوی‌ترین، یعنی امریکا، برای نابودی سایر کشورها است تا از کوچک‌ترین امکان تبدیل آنها به مراکز قدرت جایگزین جلوگیری شود.
به گفته وی، واشنگتن در تلاش بود تا هژمونی خود را در یوگسلاوی، افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و برای کشاندن اوکراین به مدار نفوذ خود نشان دهد.
مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در ادامه افزود: امروز روسیه آشکارا این سیستم را به چالش می‌کشد - یک جهان واقعا چند قطبی ایجاد می‌کند که قبلا وجود نداشته است و همه، حتی دشمنان فعلی ما، در آینده از آن سود خواهند برد.
Председатель Государственной Думы России Сергей Нарышкин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
ناریشکین: ناتو می‌خواهد اوکراین را مانند افغانستان برای روسیه تبدیل کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала