Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان نیمه اول؛ طوفان دو دقیقه‌یی کریم بنزما در لندن + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
کریم بنزما شب طوفانی را سری می‌کند و توانست بازی با چلسی را در نیمه اول با دو گل به سود تیم‌اش نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان؛ امشب تیم چلسی از رئال مادرید میزبانی کرد و سرانجام نیمه اول را با دو گل شکست خورد.
در این نیمه؛ آبی‌های لندن کار را طوفانی شروع کردند و بارها خط دفاعی رئال را برهم زده و تا آستانه گل‌زنی پیش رفتند اما کورتوا شب عالی را پشت سرگذاشت و بارها سپر دروازه‌اش شد.
اما آهسته آهسته رئال بر زمین و توپ تسلط یافت و بازی را متعادل ساخت.
چلسی حملات سهمگینی را تا پشت دروازه سازماندهی می‌کرد اما بی خبر که بنزما در بهترین فورم‌اش است و فوق ستاره فرانسوی دوباره توانست دروازه میزبان را باز نماید.
ابتدا در دقیقه 21 و سپس در دقیقه 21 با ضربه سر دبل کرد تا لندنی‌ها در شوک فرو بروند.
می‌رفت که در دقیقه 33 دنی کارواخال روی پاس والورده گل‌زنی کند اما این مدافع نتوانست تعادلش را حفظ کند و ضربه‌ی آرام وی به سختی توسط مندی دفع شد سپس مدافع چلسی آنرا به کرنر زد.
همه فکر می‌کردند نیمه اول به سود رئال پایان خواهد یافت اما کای هاورتز در دقیقه 40 با ضربه سر محکم دروازه کورتوا را گشود تا مرز بازی نزدیک‌تر شود.
یک و نیم دقیقه بعد وینی از سمت چپ یک پاس دریافتی را به خوبی مقابل دروازه به بنزما رساند ولی پای کریم اندکی با ستاره چلسی برخورد داشت از این رو نتوانست به خوبی شوت بزند و با خوش شانسی مندی توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
کای هاورتز هم نمی‌خواست از ستاره فرانسوی دور بماند و در دقیقه 44 بیرون از محوطه جریمی شوتی زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала