Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با این جنگندگی می‌توانیم مقابل هر تیمی رقابت کنیم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید تیمش را شایسته پیروزی برابر چلسی دانست و به ستایش از کریم بنزما پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در دور رفت از مرحله یک چهارم نهای لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میزبان خود چلسی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و گامی بلند برای صعود به مرحله نیمه نهایی بردارد.
کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید پس از منفی شدن نتیجه تست کرونایش به لندن سفر کرد و در بازی تیمش و چلسی در استمفوردبریج روی نیمکت نشست.
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ابتدا گفت:
"در این بازی بسیار خوب با وضعیت و شرایط موجود سازگار شدیم. ارتباط خوبی بین همه نقاط برقرار بود. با این جنگندگی می توانیم مقابل هر تیمی رقابت کنیم. مهم ترین نکته امشب شجاعتی بود که بازیکنانم داشتند."
آنچلوتی در ادامه گفت:
"راستش من فکر می‌کنم که بازیسازی خوب ما از خط دفاعی و ضدحملات‌ دلیل پیروزی ما بود. بازیسازی خوب مدافعان سبب شد که به خوبی فضاهای خالی را پیدا کنیم و بنزما و وینیسیوس هم در حملات خطرناک بودند."
کارلتو در پایان در ستایش از بنزما که هر سه گل رئال را به ثمر رساند، گفت:
"کریم بنزما را چطور توصیف می کنم؟ کلمه ای ندارم (می خندد). او را کریم بزرگ صدا می کنم! بنزما مثل شراب است و هر روز بهتر و بهتر می شود. او رهبر تیم است."
با این نتیجه رئال مادرید به گرفتن انتقام شکست فصل گذشته‌اش از چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شد، چرا که در بازی برگشت با یک تساوی و حتی باخت با یک گل اختلاف هم می‌تواند صعود کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала