Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بروید که دیگر بر نگردید؛ شش بازیکن قرضی که بارسا دیگر نمی‌خواهد

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
بارسلونا امیدوار است حداقل چهار بازیکن از شش بازیکن قرضی‌اش در تیم‌های فعلی شان ماندنی شوند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در طول دو پنجره نقل و انتقالات در فصل 2021/22 6 بازیکن را به صورت قرضی به تیم های دیگر داده است.
طبق گزارش‌ها بارسا امیدوار است که 4 بازیکن از این شش بازیکن هرگز به این تیم برنگردند:
گریزمان
بارسا امیدوار است که گریزمان به دوران حرفه ای خود در اتلتیکو مادرید ادامه دهد. بارسا حاضر نیست به بازیکن دستمزد عجیب و غریب بدهد.
کوتینیو
کوتینیو در استون ویلا خوب بازی می کند، گلزنی می‌کند و پاس گل می دهد. اما باز هم حقوقش خیلی بالاست. و این سوال وجود دارد که آیا او در ترکیب فعلی بارسا تحت رهبری ژاوی قرار می گیرد یا خیر.
پیانیچ
روزهای کومان به پایان رسیده است، اما پیانیچ همچنان برای یافتن راه بازگشت به نیوکمپ تلاش خواهد کرد. نه با سیستم فعلی بارسا. ژاوی ترجیح می دهد او در بشیکتاش به فوتبالش ادامه دهد.
کویادو
دیدن بازگشت کویادو و ورود به تیم اصلی بارسا زیر نظر ژاوی دشوار است. او 10 بازی به صورت قرضی در گرانادا انجام داده و یک پاس گل نیز ثبت کرده است.
با این حال، اگر صادق باشیم، او واقعاً به اندازه کافی برای کسب جایگاه در تیم اصلی بارسا تلاش نکرده است.
ایناکی پنا
ژاوی پس از رویارویی بارسا در اروپا با گالاتاسرای از پنا به شدت صحبت کرد. ژاوی خاطرنشان کرد که این بازیکن جوان همچنان یکی از دارایی های بارسا است.
بنابراین، هنوز شانس زیادی وجود دارد که پنا به بارسا بازگردد وجایگاه خود را بدست بیاورد.
ترینکائو
ترینکائو واقعاً در وولوز آنقدر درخشان نبوده است، اما پیامدهای مالی قرارداد قرضی او ممکن است بارسا را ​​مجبور کند که او را بازگرداند در حالی که آداما دوباره به وولوز برخواهد گشت. به علاوه، اگر ژاوی به این بازیکن اعتماد کند شاید بتواند از او بازیکن بهتری بسازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала