Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویارئال 1 بایرن 0؛ برتری سخت زیردریایی‌های زرد در برابر مدعی اروپا + عکس

© Photo / Twitter/ Villarreal CFباشگاه ویارئال اسپانیا The Spanish football club Villarreal has won the UEFA Europa League, beating England's Manchester United in the penalty shootout.
باشگاه ویارئال اسپانیا    The Spanish football club Villarreal has won the UEFA Europa League, beating  England's Manchester United in the penalty shootout. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بایرن مونیخ در زمین حریف‌اش ویارئال با تنها یک گل بازی رفت لیگ قهرمانا را شکست خورد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در بازی همزمان از شب دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ امشب ویارئال میزبان بایرن مونیخ آماده بود اما این دیدار را با حساب 1-0 به برتری رسید.
در این بازی که همه ستاره‌های بایرن محو شده بودند، تیم اونای امری نمایش بهتری ارائه داد و توانست در دقیقه 8 بازی توسط دانجوما به گل نیز برسد.
گرچه در دقیقه 42 بازی گل میزبان که به زیبایی ثبت شده بود، پس از بررسی ویدیویی به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه اول به سود زردپوشان اسپانیایی ختم شود.
در نیمه دوم تیم مهمان حملات بهتری داشت و بهتر از میزبان مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست به گلی دست یابد و نیمه دوم بدون گل سپری شد تا ویارئال بازی را 1-0 به برتری برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала