Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 1 رئال 3؛ بنزمای رام نشدنی شیرهای لندنی را لِه کرد + عکس/ویدیو

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید با ارائه یک نمایش درخشان در زمین چلسی، به پیروزی طوفانی 3-1 دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های فوتبال چلسی و رئال مادرید در حساس‌ترین بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی را رئالی‌ها با حساب 3-1 به برتری رسیدند.
این دیدار که در استمفوردبریج انجام شد، میزبان خیلی بهتر آغاز کرد و بارها به گل‌زنی نزدیک شد اما دفاع مستحکم رئال مانع دریافت گل شدند و کورتوا نیز به نوبه خود، یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌اش را ارائه داد تا پای بنزما راست شد.
چلسی که حملات سهمگینی را سازماندهی کرده بود در برابر بنزما ناموفق بودند زیرا فوق ستاره فرانسوی در دقایق 21 و 24 با دو ضربه‌ی سر دبل کرد تا لندنی‌ها را با دو گل در شوک فرو بببرد
می‌رفت که نیمه اول به سود رئال ختم شود اما "کای هاورتز" در دقیقه 40 با ضربه سر محکم دروازه کورتوا را گشود تا مرز بازی نزدیک‌تر شود و با همان حساب 2-1 رئال نیمه اول را برنده به رختکن رفت.
در نیمه دوم بازی توماس توخل دست به دو تعویض زد تا بتواند به تیم‌اش رمق تازه بدهد اما بیخبر که کار بنزما تمام نشده است.
در همان آغاز نیمه اول پاس بلندی از خط دفاعی رئال؛ توپ را به دروازه‌بان حریف رساند اما او با رودیگر یک و دو کرد که کریم بنزما از راه رسید و با استفاده فوق العاده، دروازه بدون دروازه بان را باز کرد تا حساب کار 3-1 شود و شب درخشان بنزما نیز با هت‌تریک در این بازی کامل شود.
با این گل‌ها، کریم بنزما اولین بازیکنی پس از کریستیانو رونالدو شد که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا چندین هت‌تریک می‌کند.
چند دقیقه بعد، در حالی‌که خط دفاعی مهمان کمی شکننده شد؛ آزپلکویتا از فرصت استفاده کرد و ضربه مواجی را به سمت دروازه زد که کورتوا با شیرجه بلند آنرا به خوبی دفع کرد.
در دقیقه 69 روملو لوکاکوی تازه وارد مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه سر وی با فاصله اندک از دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد ضربه میسون مونت به زیبایی زده شد اما فاصله‌ اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.
هرچه پیش می‌رفت تغییرات اساسی توخل برای میزبان سازگارتر می‌شد و به موج حملات این تیم بیشتر کمک می‌کرد ولی آنان در گل‌زنی ناکام بودند و خط دفاعی و کورتوا، همچنان تسلیم نشدنی.
ضربه میسون مونت نیز که در دقیقه 83 بازی به خوبی توسط بنزما دفع شد تا کار همچنان به سود رئال پیش برود.
در ادامه آنچلوتی سبایوس و گرت بیل را به زمین آورد تا کمی به بنزما استراحت بدهد.
گرچه داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت اما گویا زمان برای چلسی پایان ناپذیر شده بود و هرچه زدند به در بسته خورد تا بازی با حساب 3-1 به نفع رئال ختم شود و کهکشانی‌ها با کسب یک پیروزی درخشان، به طرف مادرید حرکتت کنند و با خیال راحت منتظر بازی برگشت باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала