Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلونسو زمان وداع با دنیای هیجان‌انگیز "فرمول یک" را مشخص کرد

© REUTERS / Denis BalibouseМодель у реплики болида Формулы-1 на стенде Pirelli на автосалоне Geneva International Motor Show-2018 в Женеве, Швейцария
Модель у реплики болида Формулы-1 на стенде Pirelli на автосалоне Geneva International Motor Show-2018 в Женеве, Швейцария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
فرناندو آلونسو قصد دارد "دو یا سه سال دیگر" در فرمول یک بماند و به دنبال امضای قرارداد جدید در تابستان امسال قبل از اتمام قرارداد فعلی اش در پایان فصل 2022 است.
به گزارش اسپوتنیک، فرناندو آلونسو رانندۀ اسپانیایی که اولین حضور خود در دنیای هیجان‌انگیز فرمول یک را در سال 2001 تجربه کرد، سال گذشته پس از دو فصل دوری فرمول 1 در سال‌های 2019 و 2020، با آلپاین به دوباره به پیست بازگشت.
این رانندۀ سرشناس در آن زمان قرارداد دو ساله با کمپنی آلپاین بست و قرار است تا پایان فصل 2022 این قرارداد به اتمام برسد.
با این حال وی در گفت‌وگویی اظهار داشت که قصد دارد "دو یا سه سال دیگر" در فرمول یک بماند و پس از آن برای همیشه خداحافظی خواهد کرد.
این رانندۀ 40 ساله گفت:" حدس می‌زنم چند سال دیگر، دو یا سه سال دیگر مسابقه خواهم داد. اگر با آلپاین باشد خوب است، اگر با تیم دیگری هم باشد خوب خواهد بود، اما متوجه می‌شوم و احتمالا در تابستان پیشرو این بحث ها را شروع خواهم کرد. ببینیم چه می‌شود."
آلونسو در حالی به تمدید قرارداد تمایل نشان داده که 4 سال قبل به دلیل حادثه که انجام داد، از دنیا فورمول یک خداحافظی کرده بود اما وقتی شرایط برایش دوباره مساعد شد، دوباره وارد دنیای مسابقات فورمول یک شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала