اتهامات سوءاستفاده از کودکان مهاجر افغانستانی در میشیگان امریکا بررسی می‌شود

© Photo / SNانفجار در میدان هوایی کابل
انفجار در میدان هوایی کابل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
وزارت صحت و خدمات انسانی ایالت میشیگان امریکا اعلام کرده است که در حال بررسی اتهامات سوءاستفاده از کودکان مهاجر افغانستانی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، پس از به قدرت رسیدن طالبان، به‌عنوان 19 نوجوان بدون همراه از افغانستان فرار کرده‌اند و در ماه‌های اخیر در پناهگاه‌های میشیگان جای گرفته‌اند.
باب ویتون، سخن‌گوی وزارت صحت و خدمات انسانی میشیگان گفته است که درحال بررسی درمورد اتهامات سوءاستفاده کودکان در این ایالت است.
Афганские беженцы во время посадки на самолет C-17 Globemaster III ВВС США в международном аэропорту имени Хамида Карзая в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
توافق استرالیا برای پذیرش 16 هزار مهاجر دیگر از افغانستان
ویتون گفت: " این وزارت‌خانه مسئولیت خود را برای محافظت از همه کودکان در برابر سوءاستفاده و بی‌توجهی جدی می‌گیرد و با مقامات فدرال ذی‌صلاح برای بررسی این موارد تماس گرفته است."
"پروپابلیکا" در ماه گذشته برای اولین‌بار در مورد این تحقیقات گزارش داد و گفت که گزارش‌هایی از بدرفتاری با کودکان خُردسال در مراکزی در میشیگان وجود دارد که توسط سازمان‌های غیرانتفاعی ساماریتاس و استار مشترک‌المنافع اداره یا نگهداری می‌شوند.
برخی از این اتهامات شامل آزار و اذیت پسران افغانستان توسط کارمندان، از جمله ضرب‌وشتم یکی از پسران در حین نماز و آزار جنسی در میان خُردسالان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала