تشخیص اوتیسم توسط هوش مصنوعی

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Человекоподобный робот София, разработанный специалистом фирмы Hanson Robotics Дэвидом Хэнсоном
Человекоподобный робот София, разработанный специалистом фирмы Hanson Robotics Дэвидом Хэнсоном - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
جالا دانشگاه استنفورد هوش مصنوعی را برای تشخیص اوتیسم توسعه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، مجلهBiological Psychiatry می نویسد که دانشمندان دانشگاه استنفورد یک الگوریتم هوش مصنوعی (AI) راتوسعه داده اند که تشخیص اوتیسم را یاد گرفته است.
Дети смотрят телевизор, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
نتایج یک تحقیق: تماشای تلوزیون احتمال ابتلا به اوتیسم را در کودکان افزایش می‌دهد
الگوریتم برنامه قادر به تجزیه و تحلیل گزارشات تصویربرداری تشدید مقناطیسی (MRI) است که فعالیت عصبی عموم مغز را ثبت می کند. سپس هوش مصنوعی این تکانه‌ها را که تقریباً به اندازه اثر انگشت انسان منحصربه‌فرد و جالب هستند، بررسی می‌کند. با این حال، آنها هنوز تفاوت های گروهی دارند، که به آنها امکان طبقه بندی و مرتب سازی را می دهد. در نتیجه، از بین 1100 مریض شرکت کننده در این مطالعه، هوش مصنوعی با دقت 82 فیصد توانست گروهی از افراد را که دکتوران اوتیسم را در آنها تائید کرده بودند، انتخاب کند.
به گفته دانشمندان، با بهبود بیشتر، این الگوریتم می‌تواند تشخیص‌های زودتر و دقیق‌تری بدهد، معالجه بسیار هدفمند را توصیه کند و درک منشأ اوتیسم در مغز را گسترش دهد.
کارشناسان بریتانیایی قبلاً یک "لوزالمعده" مصنوعی بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی ساخته بودند، دستگاه که در بدن متصل می‌شود و قادر است به طور مداوم سطح گلوکز خون را کنترل کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала