Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه‌تکانی اساسی در یونایتد با اخراج 11 بازیکن

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
سران منچستریونایتد قصد دارند در پایان فصل نیمی از بازیکنان تیم را به فروش برسانند و ستاره‌های مورد نظر اریک تن‌ هاگ را به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در سال‌های آخر نتایج خوبی کسب نکرده و بسیار از کارشناسان مربیان این تیم را مقصر اصلی کسب نتایج ضعیف می‌دانند. با این حال بازیکنان هم در این موضوع مقصر اند و حالا که زمان تغییر اساسی فرا رسیده است، مدیران یونایتد در کنار انتصاب یک مربی خلاق، تصمیم دارند تا برخی بازیکنان مازاد را به فروش برسانند.
دیلی میرر مدعی است که سران یونایتد به 6 بازیکن به صورت قطعی اعلام کرده که در پایان فصل می‌توانند اولدترافورد را ترک کنند و به تیم دیگری بپیوندند. این بازیکنان ادینسون کاوانی، خوان ماتا، تاهیت چونگ، پل پوگبا، جسی لینگارد و لی گرانت اند که دیگر جایی در اولدترافورد ندارند.
همچنین آنتونی مارسیال، دونی فن ده بیک، دین هندرسون، فیل جونز و اریک بایی نیز در فهرست فروش شیاطین سرخ قرار دارند و در صورتی که این تیم جانشین مناسب برای این بازیکنان پیدا کند، قطعاً آن‌ها را نیز خواهد فروخت.
به باور منابع آگاه، این بازیکنان فروخته می‌شوند تا یونایتد هزینۀ جذب هری کین، دکلان رایس و برخی بازیکنان مورد نظر اریک تن هاگ را مهیا سازد و تیم را تقویت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала