Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینالیست ویمبلدون سه تورنمنت مهم تنیس را از دست داد + عکس

© REUTERS / Thomas PeterВид на теннисный матч в рамках Australian Open в Мельбурне
Вид на теннисный матч в рамках Australian Open в Мельбурне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
متئو برتینی، تنیسور ایتالیایی که در رده ششم قرار دارد، به دلیل جراحی دست خود سه سه تورنمنت ATP مسترز 1000 امتیازی را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، متئو برتینی، فینالیست ویمبلدون، سه تورنمنت بعدی ATP Masters 1000 را به دلیل بهبودی پس از عمل جراحی از دست خواهد داد. این بازیکن 25 ساله ایتالیایی که در رده ششم رتبه‌بندی بهترین تنیسوران در بخش مردان قرار دارد هفته گذشته دست راست خود را جراحی کرد.
برتینی در پستی در اینستاگرام خود در این مورد نوشت:" به دنبال توصیه‌های متخصصان صحی، من و تیمم تصمیم گرفتیم که خیلی مهم است که روی روند بهبودی خود فشار زمانی وارد نکنم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که از مسابقات مونت کارلو، مادرید و رم کنار بکشیم تا مطمئن شویم که زمان مناسبی را برای بازگشت به بالاترین سطح خود در اختیار دارم. کناره‌گیری از این رویدادها، به‌ویژه رم، تصمیم بسیار سختی بود، با این حال این تصمیم درستی است که سال‌های بیشتری از رقابت در بالاترین سطح برای کسب بزرگترین جام‌ها تضمین شود."
برتینی سال گذشته به اولین فینال مسترز 1000 امتیاز خود رسید و در اوپن مادرید مغلوب الکساندر زورف شد.
مسابقات آزاد ایتالیا در رم یک هفته قبل از آغاز مسابقات آزاد فرانسه در 22 می در پاریس به پایان می‌رسد، برای بریتنی بسیار مهم بود زیرا در کشور خودش برگزار می‌شد و ایتالیایی‌ها انتظار درخشش وی را داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала