Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر برنامه‌های لوا علیه بایرن؛ ماجرای آلابا تکرار می‌شود؟

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
پینی زاهاوی مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی، تلاش دارد تا این بازیکن را علیه باشگاه فعلی‌اش قرار دهد و همانند ماجرای آلابا، ستاره پولندی را به لالیگا انتقال دهد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد روبرت لواندوفسکی در پایان فصل 2022 – 2023 به پایان می‌رسد و مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد تا این دم نتیجۀ مثبت نداشته است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه‌های زیادی به جذب مهاجم لهستانی علاقه نشان دهند و خواهان جذب وی باشند.
در این میان بارسلونا جدی‌ترین مشتری لوا محسوب می‌شود و علاقه این باشگاه پینی زاهاوی مدیر برنامه‌های ستاره هالندی را اغوا کرده‌است.
گزارش‌ها می‌رساند که پینی زهاوی می‌تواند روبرت لواندوفسکی را در مقابل بایرن مونیخ قرار دهد و ماجرای داوید آلابا را تکرار و ستاره پولندی را به لالیگا انتقال دهد. کریستین فالک این یافته را در مصاحبه‌ای با 90min.de به اشتراک گذاشته و مدعی است که پینی تمام تلاش خود را دارد تا موکل خود را به بارسا منتقل کند.
فالک توضیح داد که زهاوی دیوید آلابا را در مقابل باواریایی‌ها قرار داد و در نهایت ستاره اتریشی را به رئال مادرید منتقل کرد. به گفته فالک، این مدیر برنامه رویکرد مشابهی در مورد لواندوفسکی در پیش گرفته است.
پینی برای این که بتواند لواندوفسکی ار متقاعد کند، دلیل خوبی دارد و آگاه است که باواریایی‌ها به ارلینگ هالند علاقه دارند و ستاره لهستانی دیگر برای آن‌ها ارزش آنچنانی ندارد.
حالا دیده شود که لواندوفسکی به بارسلونا منتقل خواهد شد یا قرارداد خود را در تابستان به بایرن مونیخ تمدید خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала