پارلمان-ایتالیا-از-دونباس-حمایت-کرد

© AFP 2023 / Andreas SolaroЗаседание итальянского парламента
Заседание итальянского парламента - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
پرالمان ایتالیا خواهان شنیدن مواضع روسیه شده است تا باشد که در مقابل باشدگان دونباس بی حرمتی نگردد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Politico خبر داده است که پارلمان ایتالیا خواهان استماع سخنرانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور بعد از سخنرانی ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین شده است.
بلخصوص بیانک لاوور گراناتو سناتور حزب "الترناتیف" به پارلمان در مورد این که دیپلومات ها اجازه دادند ازطریق ارتباطات ویدیویی سخنرانی ویدیویی زلنسکی را بشنوند اما نخواستند موقف جناح روسیه را نشنوند، که "نبرد مهم را نتنها برای روسیه بلکه برای همه ما، علیه دستور کار جهانی انتقاد کردند".
Украинские танки на контрольно-пропускном пункте под Горловкой - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2017
تعرض تانک های اوکراینی به دانسک
وکیل حزب "لیگا" ویتو کومنچینی به نوبه خود اعلام کرد که حضور در سخنرانی زلنسکی بی حرمتی در مقابل مردم دانسک می باشد.
به گفته هانا رابرتز، روزنامه نگار پولیتیکو، در طول سخنرانی زلنسکی در پارلمان ایتالیا در ماه مارچ، تعداد چوکی های خالی قابل توجه بود. طبق محاسبه او، هر سوم نماینده مجلس غایب بودند. رابرتز تصریح کرد: 580 نماینده از 945 نماینده مجلس در آن زمان در تالار حضور داشتند.
وی همچنین خاطرنشان کرد که عدم حضور نمایندگان پارلمان در سخنرانی زلنسکی، گویندگی از آن می کند که روسیه دوستان زیادی در ایتالیا دارد.
اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2015
تعرض نیرو های اوکراینی به روستای دانسک
برعلاوه ، این نشریه گزارش می دهد که تعدادی از نمایندگان ایتالیایی مخالف ارسال تسلیحات به اوکراین، ناتو را به گسترش به شرق و کیف را به ایجاد رنج برای مردم دونباس متهم می کنند.
اوایل روز، فرانچسکا دوناتو، نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا، گفت که در صحت اطلاعات مربوط به کشتار جمعی غیرنظامیان در بوچا تردید دارد. وی خاطرنشان کرد که پیشنهادات برای تحریم کامل گاز روسیه بر اساس حقایق مربوط به بوچا برای اقتصاد ایتالیا کاملا غیرقابل قبول است. دوناتو خواستار تحقیقات مستقل برای "روشن کردن پویایی رویدادها و تعیین مسئولیت واقعی قتل غیرنظامیان" شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала