Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: بازی یکشنبه قهرمان را مشخص نمی‌کند

© Photo / YouTubeManchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda)
Manchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
سرمربی لیورپول اظهار داشت که دیدار این تیم با منچسترسیتی که یک شنبه هفته پیشرو برگزار خواهد شد، چهره قهرمان را مشخص نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه هفته پیشرو حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، میان دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد و با توجه به جایگاه این دو تیم در جدول(اول و دوم)، بسیاری از کارشناسان معتقد اند که برنده این بازی به احتمال زیاد قهرمان این فصل خواهد شد.
با این حال یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است که این دیدار قهرمان این فصل را مشخص نخواهد کرد و باید تا هفته آخر انتظار کشید تا چهره قهرمان مشخص گردد.
او در این مورد به خبرنگاران گفت:" در بازی روز یکشنب، اگر ما برنده شویم، دو امتیاز بیشتر خواهیم داشت و همه فکر خواهند کرد که رقابت تمام شده اما من چنین فکر نمی‌کنم."
کلوپ در ادامه افزود:" این یک بازی بسیار مهم است. ما واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم. این یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که ممکن در فوتبال با آن روبرو شوید. تصور کنید اگر 14 یا 15 امتیاز عقب بودیم، باز هم یک بازی عالی بود اما چیزی کم و بی معنی بود."
این در حالی‌ست که تیم کلوپ پس از 10 پیروزی متوالی در لیگ برتر به اتحاد می رود و پیروزی برابر سیتی، آن‌ها را با یک امتیاز بیشتر صدرنشین خواهد کرد و نوار پیروزی‌های متوالی نیز به عدد 11 خواهد رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала