Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش مؤثریت والورده در سمت راست خط حمله

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فده والورده بازیکن رئال مادرید
فده والورده بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
فده والورده به عنوان وینگر راست درخشش خوبی داشته و به نظر می‌رسد که بهترین گزینه برای کارلو آنچلوتی در این موقعیت باشد.
به گزارش اسپوتنیک، مدت‌ها می‌شود که رئال مادرید در سمت راست خط حمله مشکلاتی داشته است و کارلو آنچلوتی از آغاز فصل تا به حال برای حل این مشکلات تلاش دارد و به نظر می‌رسد که حالا راه‌حل مناسبی برای این مشکل پیدا کرده‌است.
این سرمربی ایتالیایی که قبل از این از هازارد، رودریگو گوئس، بیل و آسنسیو را در این موقعیت استفاده کرده بود، تصمیم گرفت تا فده والورده سخت کوش را در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان وینگر راست استفاده کند.
این بازیکن با وجود اینکه یک هافبک است و مانند سایر گزینه‌ها مهاجم نیست، میانگین دریبل‌های موفق، پاس های کلیدی، میانگین ضربات بیشتر و تکل های قابل توجهی در جریان 90 دقیقه داشته و نشان داده که بهترین گزینه برای سمت راست خط حمله رئال مادرید است.
با توجه به درخشش والورده در خط حمله، به نظر می‌رسد که زمان آن رسیده است تا آنچلوتی به صورت مداوم از وی این موقعیت استفاده کند و سود ببرد. این می‌تواند به حضور تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسیمیرو به صورت همزمان کمک کند و حتی به یک هافبک جوان با استعداد دیگر یعنی ادواردو کاماویگا کمک فرصت‌های بیشتری برای حضور در زمین مهیا سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала