Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی رن، بنزما را با بزرگ‌ترین اسطورۀ بارسلونا مقایسه کرد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
برونو ژنزیو، سرمربی رن می‌گوید که کریم بنزما هم‌سطح یوهان کرایف اسطوره باشگاه بارسلونا بازی می‌کند و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید، در این فصل در 36 بازی 37 گل به ثمر رسانده و دو هت‌تریک های متوالی در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی و پاریسن‌جرمن به ثبت رسانده است.
درخشش این بازیکن در بازی‌های بزرگ سبب شده تا بسیاری از مربیان و کارشناسان به تمجید از این بازیکن بپردازند و وی را با بزرگان فوتبال مقایسه کنند.
در این میان برونو ژنزیو، سرمربی رن جالب‌ترین مقایسه را داشته و ستاره رئال مادرید را با اسطوره بزرگ باشگاه بارسلونا یعنی یوهان کرایف مقایسه کرده‌است.
او در این مورد گفته است:" اینطور نیست که ما دیروز متوجه شدیم که کریم بنزما یکی از بهترین‌های جهان است. برای من، او یکی از بهترین های تاریخ است، در همان سطح با کرایف یا بازیکنانی در آن سطح. بیشتر از همه درباره کیفیت او صحبت می‌شود اما فراتر از گل هایش، هوش بازی اوست. این همه کاری است که انجام می دهد، حرکتش، تصمیماتش و همه چیز خیلی خوب است."
از بنزما در حالی تمجیدهای فراوانی صورت می‌گیرد که همانند لیگ قهرمانان وی در لالیگا نیز عملکرد خوبی داشته و در حال حاضر آقای گُل و آقای پاس گُل در لیگ اسپانیا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала