Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فقط 7 میلیون مانع منچستری شدن بنزما شد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که در سال 2008 منچستریونایتد می‌توانسته ستارۀ فرانسوی فعلی رئال مادرید را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما در حال حاضر یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان فوتبال جهان است که در صدر جدول گل‌زنان لالیگا قرار دارد و با دو هت‌تریک پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تیم‌های بزرگ پاریس‌سن جرمن و چلسی شانس زیادی برای توپ طلای 2022 دارد.
در همین حال؛ منچستریونایتد که در حال حاضر اصلاً وضع‌ خوبی ندارد و در ردۀ هفتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته در سال 2008 می‌توانسته ستارۀ الجزایری‌الاصل و مسلمان آن‌وقت المپیک لیون را جذب کند.
پس از آن‌که بنزما در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 با پیراهن لیون در مقابل شاگردان سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد موفق به گل‌زنی شد؛ مرد اسکاتلندی جویا وضعیت خرید وی شد.
فرگوسن گفته که قبل از پیوستن بنزما به رئال مادرید، منچستریونایتد با 7 میلیون پوند می‌توانست کریم را به تئاتر رویاها یعنی اولدترافورد بکشاند.
فرگوسن گفت:
"ما سعی کردیم پول فروش کریستیانو رونالدو را برای کریم بنزما خرج کنیم، زیرا احساس می‌کردم که بنزما در در 21 سالگی می‌تواند جا برای پیشرفت زیادی داشته باشد.
بنزما سرسختی، فیزیک بدنی و رکورد گل‌زنی خوب دارد، بنابراین به خاطر سنش ارزشش را داشت که برای او کمی بیشتر خرج کنیم. ما حاضر بودیم تا 35 میلیون برای وی خرج کنیم که فکر می‌کنم برای وی مناسب و عادلانه بود؛ اما لیون 42 میلیون پوند خواست که بیشتر از ارزش وی بود.
پس از آن و البته فروش رونالدو به رئال مادرید؛ منچستریونایتد مایکل اوون را از نیوکاسل به خدمت گرفت و ستارۀ انگلیسی نتوانست به اندازۀ زمان حضور در لیورپول در تیم رقیب دیرینه بدرخشد.
منچستریونایتد قطعا از عدم جذب بنزما پشیمان شده است زیرا او یکی از بهترین مهاجمان و بازیکنان حال حاضر جهان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала