Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ توقف لیون و آتالانتا برابر حریفان، براگا در خانه به برتری رسید + عکس

© AP Photo / Claude Parisلیگ اروپا
لیگ اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
تیم‌های آتالانتا و لیون در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، برابرلایپزیگ وستهام مساوی کردند و براگا در خانه از سد گلاسکو رنجرز گذشت.
به گزارش اسپوتنیک، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته با برگزاری 4 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که سه دیدار با نتیجه تساوی 1-1 و تنها برندۀ یک دیدار مشخص شد.
در یکی از دیدارهای جذاب بارسلونا در ورزشگاه کومرزبانک آرنا مهمان اینتراخت فرانکفورت با نتیجه تساوی 1-1 خاک آلمان را ترک کرد. برای میزبان آنسگار کناوف در دقیقه 48 و برای بارسا، فران تورس در دقیقه 66 گُلزنی کردند. ضمن این که در دقیقه 78 توتا از تیم اینتراخت فرانکفورت اخراج شد و این تیم 12 دقیقه پایانی را ده نفره دنبال کرد.
در دیگر دیدار مهم وستهام در خانه( المپیک لندن) میزبان لیون بود و برابر این تیم با نتیجه 1-1 متوقف شد. برای چکش‌ها در این دیدار جارود بوون در دقیقه 52 و برای لیون تانگی اندومبله در دقیقه 66 گُلزنی کردند و آرون کرسول از وستهام در دقیقه 48 + 3 با دریافت کارت سرخ اخراج شد.
دیدار دو تیم لایپزیگ و آتالانتا که در ردبول آرنا برگزار شد نیز برنده نداشت و این بازی همانند دو بازی دیگر با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید. هر دو گُل این دیدار توسط بازیکنان آتالانتا به ثمر رسید. ابتدأ در دقیقه 17 لوئیس موریل تیمش را پیش انداخت اما در دقیقه 58 زاپاتا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و بازی مساوی شد.
در چهارمین دیدار که در خاک پرتگال میان براگا و گلاسکو رنجرز برگزار شد، میزبان با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید. در این دیدار نماینده پرتگال با توجه به این که در خانه بازی می‌کرد، بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 40 با گُل ابل رویز از حریف پیش افتاد. نماینده اسکاتلند در ادامه تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما موفق نبود و شکست خورد.
بازی‌های برگشت هفته بعد برگزار خواهد شد و دیده شود که چه تیم‌های موفق به کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала