ماکرون دیالوگ با پوتین را وظیفه خود می داند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه
امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اظهار داشته است که ادامه مذاکرات با پوتین را وظیفه خود می داند.
به گزارش اسپوتینک، امانول ماکرون رئیس جمهور فرانسه به تاریخ 8 اپریل حین سخنرانی با ژورنالستان روزنامه Parisien تاکید کرده گفت: "فرانسه از آغاز در مقابل ولادیمیر پوتین نه ساده لوحی و نه اغماض نشان داده است".
به گفته ماکرون، این وظیفه او است همانطور که لازم است به مذاکرات ادامه دهد.
Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции Форт Брегансон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
پوتین به مکرون از تحریک رادیکال های اوکراینی در نیروگاه هسته ای زاپوریژیا خبر داد
این سیاستمدار تاکید کرد: "این چیزی است که به ما امکان می دهد در مذاکرات نقش داشته باشیم."
اوایل روز جمعه، ماکرون ابراز عقیده کرد که وضعیت اوکراین در هفته‌های آینده حل نخواهد شد، بنابراین باید کمک‌های بشردوستانه به مردم ارائه شود. وی یادآور شد که با همکاری ترکیه، یونان و سازمان ملل هر کاری ممکن است برای سازماندهی عملیات بشردوستانه در ماریوپول و دنیپرو انجام می دهد.
در 31 مارچ، ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه خاطرنشان کرد که فرانسه طرفدار حل و فصل زودهنگام اوضاع و آتش بس دوجانبه است. با این همه، به نظر او، مذاکرات بین فدراسیون روسیه و اوکراین هنوز به نتایج مطلوب منتهی نرسیده است.
در 23 مارچ، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که پاریس قصد دارد تا زمانی که لازم باشد با مسکو ارتباط برقرار کند. وی همچنین نسبت به آتش بس و گفتگوهای صلح ابراز امیدواری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала