انتونف: معاهده START-3 به نفع روسیه و امریکا است، باید حفظ شود

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в Соединённых Штатах Америки Анатолий Антонов
Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в Соединённых Штатах Америки Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
سفیر روسیه در ایالات متحده، معاهده کنترل تسلیحات هسته ای روسیه و امریکا START-3 را "استاندارد طلایی ثبات استراتژیک" خواند.
به گزارش اسپوتنیک، اناتولی انتونف، سفیر روسیه در امریکا، هنگام سخنرانی در کنفرانس موسسه بین المللی شیلر گفت معاهده ستارت-3 را به نفع روسیه و ایالات متحده خواند و گفت که این معاهده باید حفظ شود.
آقای انتونف گفت: "در حقیقت تنها توافقی که باقی می‌ماند، " START-3" است که به نفع دو کشور است. این استاندارد طلایی ثبات استراتژیک است که باید حفظ شود."
Дивизия Ракетных войск стратегического назначения в городе Тейково Ивановской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
چین: تمدید "استارت 3" توسط روسیه و امریکا کافی نیست
مقامات ایالات متحده همچنین علاقه خود را برای حفظ "استارت 3" که در هفته های اول ریاست جمهوری جو بایدن تمدید شد، و از سرگیری کار برای بهبود آن، که در بحبوحه حوادث اوکراین به حالت تعلیق درآمد، ابراز می کنند.
سفیر روسیه در واشنگتن، غرب را به نابود کردن سیستم امنیت جمعی که پس از جنگ جهانی دوم در دهه‌های اخیر پدیدار شده بود، متهم کرد.
گفتنیست که پیمان استارت نو در حال حاضر بین روسیه و ایالات متحده در حال اجرا است که تعداد کلاهک های هسته ای موجود برای هر طرف را تا 1550 کلاهک محدود می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала