تردد موترهای ثبت شده در روسیه و بلاروس به اتحادیه اروپا متوقف شد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудник ГИБДД во время проверки наличия пропуска у водителя на блокпосту при въезде в Москву
Сотрудник ГИБДД во время проверки наличия пропуска у водителя на блокпосту при въезде в Москву - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
اتحادیه اروپا رفت و آمد موترهایکه در روسیه ثبت شده است را ممنوع اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، گمرک روسیه امروز اعلام کرد که اتحادیه اروپا در ادامه تحریم‌ها، تردد خودروهای ثبت شده در فدراسیون روسیه و جمهوری بلاروس را به متوقف کرده است.
در گزارشی که از سوی این گمرک به نشر رسیده آمده است: " از 8 اپریل 2020، گمرکات کشورهای اتحادیه اروپا هم مرز با فدراسیون روسیه و جمهوری بلاروس با اشاره به بسته پنجم تحریمی، ورود موترهای ثبت شده در این کشورها به اتحادیه اروپا را متوقف کردند."
طبق اطلاعات موجود، محدودیت‌ها هنوز برای حمل و نقل جاده‌ای کالاهای دارویی، پزشکی، غذایی و کشاورزی از جمله گندم و همچنین تحویل انرژی، فلزات غیر آهنی و کود اعمال نمی شود.
Флаги с символикой Евросоюза у здания Еврокомиссии в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
شورش در اتحادیه اروپا بر سر ایده تحریم گاز روسیه
پس از آغاز عملیات ویژه نظامی برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی کردن اوکراین، غرب فشار تحریم‌ها را بر مسکو افزایش داد. اقدامات محدود کننده عمدتاً علیه بخش بانکی و عرضه محصولات با فناوری پیشرفته است. درخواست برای کاهش وابستگی به منابع انرژی روسیه در اروپا بلندتر شده است. بسیاری از برندها خروج خود را از روسیه اعلام کرده اند. کرملین این اقدامات را یک جنگ اقتصادی خواند که مشابه آن هنوز انجام نشده است، اما تاکید کرد، که آنها برای چنین تحولی از رویدادها آماده هستند.
بانک روسیه اقداماتی را برای تثبیت وضعیت در بازار ارز انجام می دهد. پرداخت برای تامین گاز به کشورهای غیردوست به روبل تبدیل شد. افزون بر این، دولت طرحی برای مقابله با اقدامات محدودکننده تهیه کرده است که شامل حدود صد ابتکار است. مقدار بودجه آن حدود یک تریلیون روبل خواهد بود. برای خود امریکا و اروپا، تحریم‌ها به مشکلات اقتصادی تبدیل شده و باعث افزایش جدی قیمت سوخت و مواد غذایی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала