Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم دخیا از هم‌تیمی‌هایش: ما حتی موقعیت گُلزنی ساخته نمی‌توانیم

© Sputnik / Vitali Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018
Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
دیوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد پس از باخت خارج از خانه مقابل اورتون، با ابراز تاسف از هم تیمی هایش اظهار داشت که آن‌ها حتی توان ساختن موقعیت گُلزنی را ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 0-1 برابر اورتون شکست خورد و نتوانست از این بازی هم امتیازی بگیرد و شانسش برای کسب سهمیه را کم‌رنگ‌تر کرد.
منچستریونایتد که برای رسیدن به رتبه چهار با آرسنال و تاتنهام هاتسپر رقابت دارد، به پیروزی در گودیسون پارک نیاز داشت اما ناموفق بود و این موضوع سبب شد تا داوید دخیا سنگربان این تیم خشم خود را بر هم‌تیمی‌هایش خالی کند.
دخیا پس از بازی با ابراز تاسف از هم تیمی هایش اظهار داشت که آن‌ها حتی توان ساختن موقعیت گُلزنی را ندارند.
او در این مورد گفت:" ما گل نمی‌زنیم، حتی موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی ایجاد نمی‌کنیم. راستش نمی دانم چه بگویم. ما به اندازه کافی خوب نیستیم، مطمئناً.اورتون چهارشنبه بازی کرد و بازیکنان آن‌ها خسته بودند اما میل بیشتری نسبت به ما داشتند، این قابل قبول نیست. از باخت امروز بسیار ناراحت کننده است."
این بازیکن اسپانیایی افزود:" این مایه شرمساری ماست، ما باید در این بازی پیروز می‌شدیم. اکنون قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بسیار سخت خواهد بود."
دخیا در حالی از هم‌تیمی‌هایش شکایت می‌کنند که این تیم هفته گذشته برابر لستر مساوی کرد و این هفته نیز شکست خورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала