دنمارک: کمک های بشری به افغانستان باید ادامه یابد

© Fotolia / СmfotoworksГосударственный флаг Дании на одной из улиц Копенгагена
Государственный флаг Дании на одной из улиц Копенгагена - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
شورای پناهجویان دنمارک بر ادامه کمک‌های بشری به افغانستان تأکید نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، شالت سلنتی، مسوول شورای پناهجویان دنمارک در یک گفت‌وگوی تلویزیونی بر ادامه کمک های بشری به افغانستان و نیز پشتیبانی از بیجاشده‌گان داخلی در افغانستان تاکید می روزد.
مسوول شورای پناهجویان دنمارک هرچند این کمک ها را برای نیازمندان در افغانستان بسنده نمی‌داند اما می‌گوید که مردم افغانستان در اوضاع کنونی به این کمک ها نیاز دارند.
رییس عمومی شورای پناهجویان دنمارک، گفت:"ما به مردم زیادی که در روستا ها زنده گی میکنند و بیجا شده گان داخلی رسیده گی کرده ایم. حق بنیادی بخاطر کمک های بشری مانند مواد خوراکی و غیر خوراکی از بهر زنده ماندن است و همچنان پشتیبانی بخاطر احیای اقتصاد و معیشت مردم هم برای بیجا شده گان داخلی و هم جوامع که میزبان آنان هستیم. "
وی کمک های جهانی را به افغانستان بسنده نمی داند و می گوید که کمک های انجام شده نمی توانند بحران بشری را در این کشور چاره ساز شوند.
هرچند رییس عمومی شورای پناجویان دنمارک از ادامه کمک های بشری به افغانستان سخن می زند، اما کارشناسان اقتصادی می گویند که کمک های خارجی نمی توانند ریشه فقر را در کشور از بین ببرند.
با این هم، هرچند کمک های بشری زیادی به افغانستان انجام شده اند و روند کمک های بشری به این کشور ادامه دارد، اما این کمک ها گره گشایی مشکلات کلیدی در افغانستان از جمله فقر و بیکاری نبوده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала