Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت قطعی کاپیتان چلسی در دیدار برابر رئال

© REUTERS / ALASTAIR GRANTSoccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
سزار آزپلیکوئیتا، کاپیتان تیم چلسی، سه مانده به تقابل با رئال مادرید، به ویروس کرونا مبتلأ شده و قطعاً این دیدار را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی در فاصله سه روز مانده تا دیدار برگشت مرحله یک‌‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، به ویروس کرونا مبتلا شده و به صورت قطعی این دیدار را از دست خواهد داد.
آزپیلیکوئتا بازی چلسی برابر ساوتهمپتون را که با نتیجه پُر گُل 0-6 به سود آبی‌ها به پایان رسید را از دست داد و در روزهای آینده آزمایش خواهد داد تا در صورتی که نتیجه آزمایشش منفی شود، بتواند به مادرید سفر کند.
این بازیکن در دیدار رفت برابر رئال که در استمفورد بریچ با نتیجه 1-3 به سود کهکشانی‌ها به پایان رسید، در ترکیب ثابت حضور داشت و به عنوان مدافع چپ میدان رفته بود که نمایش قابل قبولی نداشت.
غیبت این بازیکن در دیدار برگشت می‌تواند برای چلسی سنگین تمام شود زیرا وی رهبر تیم است و نقش به سزایی در روحیه دهی به بازیکنان جوان دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала