ملا برادر جهت بررسی اوضاع امنیتی به ولایت بامیان سفر کرد

© Photo / Twitter account of Abdul Qahar Balkhiملا برادر
ملا برادر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
ملا عبدالغنی برادر معاون نخست رئیس الوزرای حکومت سرپرست طالبانبه منظور بررسی اوضاع امنیتی از ولایت بامیان دیدن کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی ولایت بامیان دراعلامیه‌‌ای گفته که:" معاون نخست رییس الوزرای طالبان به منظور بررسی اوضاع امنیتی و حل مشکلات مردم روز پنجشنبه به ولایت بامیان سفر کرده است".

اعلامیه افزوده:"ملا برادر معاون نخست رییس الوزرا و شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پطرولیم در ولایت بامیان سفر کرده و با مولوی عبدالله سرحدی والی ولایت بامیان، مولوی صدیق الله شاهین مسافر قوماندان امنیه و سایر مسوولان محلی آن ولایت دیدار نموده و پیرامون مسایل امنیتی، ناهنجاری‌های اجتماعی و حل مشکلات مردم گفت‌وگو کردند".

در اعلامیه آمده است که والی بامیان به معاون ریاست‌الوزرا اطمینان داده که نیروهایی امنیتی و استخبارات به صورت شبانه روزی دوشادوش هم تلاش می‌کنند تا مردم بامیان در امنیت و آرامش کامل زندگی کنند.

ملا عبدالغنی برادر معاون نخست رئیس الوزراء به والی بامیان وعده سپرده که به زود‌ترین فرصت مشکلات موجود در ولایت بامیان را حل خواهند کرد.

در اعلامیه آمده که معاون نخست ریاست الوزراء و سرپرست وزارت معادن وپطرولیم از میدان هوایی ولایت بامیان نیز دیدن نموده به مسوولان میدان هوایی اطمینان دادند که به‌‎زودی کمبودات تجهیزاتی و امکاناتی این میدان هوایی را مرفوع می‌سازند.

اعلامیه افزوده:" که هدف از این سفر معاون ریاست‌الوزرا و سرپرست وزارت معادن وپطرولیم بررسی اوضاع امنیتی، ناهنجاری‌های اجتماعی و حل مشکلات مردم بوده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала